Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mede omdat het nog maar afwachten was hoe ze het bij de stamboekkeuring deed wilde ik vorig jaar gaan voor de sport icm super fijne karakter van dit ras.
EllyC schreef:Even naar Dating gekeken maar wat een pony.
Die Duitsers zijn toch wel een stuk verder dan NL met de ponyfokkerij moet ik zeggen.
lelijk hoofd is voor mij ook altijd een beetje een afknapper. Het is toch een aanzicht.
nu moet ik even kijken wat het handigste is. Als hij klaar is dit seizoen of juist aankomend jaar vroeg.

Over 18 dagen kunnen we Prganza scannen. Spermakwaliteit was niet super, weinig beweging, maar daar weet zij wel raad mee 
suffie schreef:DDDara, leuk dat jij er ook weer bij bent!
Ben je niet ontzettend bang dat er straks wel een jaarling opgaat? Die van mij is ook een jaar, maar weet inmiddels goed hoe zijn pistool werkt als er een hengstige merrie in de buurt is.
maarja soms moet je wat. 1 van de hengstjes is verkocht en gaat per 1 mei verhuizen dus dan is er nog maar 1 hengst die de schade kan aanrichten hahaha.
en een ongewenst veulen, nee dank je. Ik heb mijn jonkie eerst gecastreerd en toen naar huis gehaald en nog 6 weken apart van de merries gehouden, gezellig met een ruin in de wei. Ze zijn handiger dan wij denken als een merrie hengstig is, wees gewaarschuwd