Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cioccolato schreef:Ik heb ondertussen een lijst van 10 hengsten die mee aanspreken en daar ga ik uit kiezen. Dat wordt ook nog wat![]()
Ik kijk nu ook naar hengsten buiten de kwpn gekeurde hengsten.
ik had ook ruim 10 hengsten op de lijst en nu na de geboorte terug gebracht naar 2, dus nog niet helemaal zeker maar het begint er op te lijken.
Normaal kan ik de manen al niet trekken, dus zal het in 1 x goed moeten doen.

Selente schreef:Allemaal leuk, hoeveel hengsten er op de lijst staan, maar welke zijn het?!
Ik ben zo benieuwd wat voor mogelijke combinaties we gaan krijgen.![]()
Hopelijk pakt je dressuur merrie dit jaar wel gewoon goed.
Ik ben ook wel benieuwd welke 3 jarige je op het oog hebt. Selente schreef:Oh wat leuk dat je een dressuur, springen en pony hebt! Ik ben ook wel fan van I'm Special de MuzeHopelijk pakt je dressuur merrie dit jaar wel gewoon goed.
Cio, oh mag ik vragen welke driejarige je op het oog hebt? Heb er zelf ook een op het ook die dus nog het VO moet gaan lopen en goedgekeurd moet worden. Aangezien we dit jaar dezelfde hengst hebben ben ik benieuwd of we naar dezelfde kijken voor volgend jaar.

een stuk vroeger als vorig jaar.
als alles goed gaat uiteraard.

FlashWolves schreef:Ik meld me ook.
Ik ga mijn merrie dit jaar laten dekken.
Tanja (Nickson x Zep x Dirigent) is mn gelderse merrie.
[ [url=m/SJ4gVA.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hengst die ik heb gekozen is:
Jetisem (Ditisem x Aquarel x Renovo)
Heel toevallig is hij het achterkleinkind van het paard waar ik op heb leren rijden (Watinka)
https://www.kgps.nl/jetisem/
[ [url=m/EGsbyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vorig jaar een mooi veulen van For ferrero gekregen uit mijn gelderse merrie Aronica en dit jaar ga ik voor Next Level. We gaan over een maand ong beginnen