Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Serenity350 schreef:Och arme pony, wat een buik!Maar wel een mooie dame zeg, ik kijk al een tijdje stiekem mee omdat ik ook ontzettend nieuwsgierig ben naar het veulentje dat komen gaat.
Maar nu kruip ik toch even onder mijn meelees-steen vandaan, want zag je vraag over halsters. Er zijn inderdaad speciale shetlandveulenhalsters, die passen een paar weken. Dan de veulen halsters, de mijne (shet, niet die grote) heeft die gepast tot hij ongeveer een jaar oud was. Toen kwam er een soort tussenfase waarin het ene eigenlijk te krap zat, en het andere te groot. Die zijn we nu net ontgroeid. Ik heb zijn veulenhalster nog liggen, en gebruik hem zelf niet meer (logischerwijs). Mocht je in het noorden wonen, mag je hem zo komen ophalen.
Marisje76 schreef:Ik volg ook..denk dat het nog wel even kan duren..(al wil je dat waarschijnlijk niet horen hihi..) maar....ze kunnen snel veel veranderen dat wel
Ben benieuwd wat er uitkomt
Paardenjacq schreef:Serenity350 schreef:Och arme pony, wat een buik!Maar wel een mooie dame zeg, ik kijk al een tijdje stiekem mee omdat ik ook ontzettend nieuwsgierig ben naar het veulentje dat komen gaat.
Maar nu kruip ik toch even onder mijn meelees-steen vandaan, want zag je vraag over halsters. Er zijn inderdaad speciale shetlandveulenhalsters, die passen een paar weken. Dan de veulen halsters, de mijne (shet, niet die grote) heeft die gepast tot hij ongeveer een jaar oud was. Toen kwam er een soort tussenfase waarin het ene eigenlijk te krap zat, en het andere te groot. Die zijn we nu net ontgroeid. Ik heb zijn veulenhalster nog liggen, en gebruik hem zelf niet meer (logischerwijs). Mocht je in het noorden wonen, mag je hem zo komen ophalen.
Wat lief! Ik woon te ver weg, maar wel heel lief aangeboden.
Ik ben vandaag bij Epplejeck geweest en heb een leren halstertje gekocht, maar die past volgens mij pas als het veulen een jaar oud is, maar ik vond hem te mooi om te laten hangen.
[ [url=m/ecuBhr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal nog even verder zoeken (bij Agradi of zo) naar een veulenhalster want ik denk dat het wel heel handig is om er vroeg mee te beginnen.
Maanlicht schreef:Let wel op dat je het veulen niet met halster op de wei zet. Wij hebben een dood Shetlander veulentje gehad omdat ze ergens vast was komen te zitten en gestikt..