Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sizzle schreef:Ik stem meestal op schattige wollige shetlanders, gewoon omdat ze schattig zijn![]()
Maar de winnaar is eigenlijk standaard het zieligste verhaal. Tja, het is en blijft gewoon een penny forum natuurlijk.
Take it or leave it

Nicole288 schreef:prugelpiet schreef:Ik stemde altijd mee, maar dit jaar zal ik alleen voor de merrieveulens stemmen.
Waarom? Omdat iedereen volgensmij kan raden hoe de top 3 eruit gaat zien bij de hengstveulens. Daar zijn ze mijn stem niet voor nodig.
Maar dat is toch erg jammer juist? Zijn er geen hengstveulens bij die je leuk vindt? Verdienen die dan je stemmen niet? Of vind je eigenlijk de veulens van wie jij denkt dat ze in de top komen leuk? Hoe dan ook zie ik dan de reden om niet te stemmen niet?
LadyMadonna: 8 merries, 18 hengsten. Vorig jaar waren er 43 merries en 58 hengsten.
(het verschil tussen beide groepen is nu dus kleiner geworden)
prugelpiet schreef:Nicole288 schreef:prugelpiet schreef:Ik stemde altijd mee, maar dit jaar zal ik alleen voor de merrieveulens stemmen.
Waarom? Omdat iedereen volgensmij kan raden hoe de top 3 eruit gaat zien bij de hengstveulens. Daar zijn ze mijn stem niet voor nodig.
Maar dat is toch erg jammer juist? Zijn er geen hengstveulens bij die je leuk vindt? Verdienen die dan je stemmen niet? Of vind je eigenlijk de veulens van wie jij denkt dat ze in de top komen leuk? Hoe dan ook zie ik dan de reden om niet te stemmen niet?
LadyMadonna: 8 merries, 18 hengsten. Vorig jaar waren er 43 merries en 58 hengsten.
(het verschil tussen beide groepen is nu dus kleiner geworden)
Ik vind de veulens waarvan ik denk dat ze bovenaan komen niet leuk, maar ik vind het wel heel jammer dat ik twee leuke veulentjes uitkies maar dan vervolgens zie dat die onderaan staat. Omdat een heel groot deel waarschijnlijk niet gekeken heeft naar foto's maar naar de eigenaar van het veulentje.
Ik vind het jammer dat de verwachting dat ze niet zullen winnen zou zorgen dat je dan niet jouw waardering voor ze laat zien, dat is toch zonde! Je hebt stemmen en je hebt favorieten, maak ze dan ook blij
.

stem ik dan ook maar. ik schrok ook van de opgave en met mish in het achterhoofd en haar popi-tijd door de live bevalling en eerste vh jaar destijds, begrijp ik al te goed waarom het terugloopt. Toch is dat iets wat men zelf in de hand heeft; alleen op foto's afgaan is ook niet eerlijk, niet iedereen kan goed foto's maken.. dus ja, het is een stemming die je 2zijdig zelf kunt beinvloeden; maak charmante foto's én zorg dat men weet wie je veulen is. En doe gewoon mee! ook als je kind niet zo bekend is en je geen charmante foto's hebt, het blijft toch leuk als zelfs dan iemand toch gecharmeerd is van je ukkie. Caira schreef:xApple schreef:Hahaha oké jij verwoord mijn gedachten erg mooi![]()
Maar om deze reden vind ik het ook niet leuk. Mensen kijken niet naar het mooiste veulen maar naar populaire topics/zielige verhalen enz.
*voelt zich aangesproken* mijn veulen is in 2004 hengstveulen van het jaar geworden, maar ik spendeer geen 20 uur aan bokt, en volgens mij was hij ook niet lelijk
Hihi enne ik denk dat geen enkele eigenaar durft te zeggen dat haar veulen 'lelijk' is
mariekerocky schreef:Ik stem nooit, was het nu al helemaal niet van plan omdat ik toch al weet wie er gaat winnen. En laat ik dat veulen nou juist echt helemaal niks vinden. Maar juist na het lezen van dit topic heb ik net bedacht dat ik juist ga stemmen, op de veulens die mij aanpreken vanaf de foto en die ik echt leuk vind.
Niobe schreef:mariekerocky schreef:Ik stem nooit, was het nu al helemaal niet van plan omdat ik toch al weet wie er gaat winnen. En laat ik dat veulen nou juist echt helemaal niks vinden. Maar juist na het lezen van dit topic heb ik net bedacht dat ik juist ga stemmen, op de veulens die mij aanpreken vanaf de foto en die ik echt leuk vind.
Hetzelfde hier!

En die stond toen ook op fb bij het bericht als je de link ging delen van het opgave topic. Ik vind het niet gek dat mensen dat dan weer niet echt konden waarderen.
Faline schreef:Mijn favoriete veulen van dit jaar doet ook niet eens mee![]()
Ik zit ook niet genoeg op bokt om precies te volgen wie populair zijn, maar sommige kom je toch linksom of rechtsom wel heel vaak tegen... De merrieveulens is voor mij echt niet duidelijk wie de popi's moeten zijn maar hengst welEn die stond toen ook op fb bij het bericht als je de link ging delen van het opgave topic. Ik vind het niet gek dat mensen dat dan weer niet echt konden waarderen.
Ik heb gewoon het topic met foto's door gescrolld en mijn favorieten uitgekozen aan de hand van de foto's die er bij stonden. Het valkje met het brilletje en dat kleine veulentje met 1 wit en 1 gekleurd oortje vond ik o.a erg opvallend en leuk.
Het was mij overigens al eens eerder opgevallen dat er steeds minder opgegeven worden. Op zich is dat toch erg jammer vind ik. Ben wel erg benieuwd of er nog ideeën naar voren komen waar wellicht iets mee gedaan kan worden. Minder topics weet ik nog niet eens zozeer of dat werkt, want je kan natuurlijk ook gewoon in allemaal andere verzameltopics ed gaan spammen.
In het verleden heb ik ook een zilveren veulentje gehad, en ik ben echt niet van het spammen of reclame maken en zielig verhaal had ik ook niet. Alhoewel, eigenlijk wel, maar dat heb ik er toen helemaal niet bij gezet. Dus voor mij ook een verrassing dat ze zilver werd.