Wat een geweldige foto's van dikke merries komen weer voorbij. Het duurt bij sommigen niet lang meer als ik de uiers mag geloven

Woogy, wat heb je toch een lieve buuf, dat ze je zo goed op de hoogte houdt!
Hier helaas minder goed nieuws

Luna liet echt een stijgende lijn zien vanaf afgelopen vrijdag. Geen koorts meer en vrolijk/attent. Vanmorgen kwam ze amper uit haar stal en had 39,6. Had haar hele stal op z'n kop gezet en dat is ook niets voor haar. Ik baalde zo dat ik moest werken en dat mijn man niet thuis was

De DA gebeld en hij kwam meteen na de middag. Gelukkig hebben wij op school het 5 gelijke dagen model, dus ik kon meteen na de middag weg, de uren heb ik later ingehaald.
DA dacht aan hoefbevangenheid, maar ook weer niet

De baarmoeder nogmaals helemaal afgevoeld, gespoeld, maar het retourwater was echt schoon. Ook de hoorns mooi schoon en glad. Schede helemaal genezen. Temperatuur was toen 40,5. Ze staat niet als een bevangen paard, maar wil gewoon niet lopen.
Spierbevangen leek ons ook sterk, ze moest ook plassen op stal en dit was mooi helder.
Dus maar weer onder de koortsremmers, pijnstillers en andere AB. We zijn nu een paar uur verder, ze heeft de rest van de middag in de rijbak doorgebracht in het zonnetje. Goed hooi gegeten, heeft ook een sprintje getrokken, koude hoeven, normale mest, normale urine, koorts is nu 38,4, alleen zo kreupel, dus zeg het maar......... Morgen komt de DA weer, kan wel een abo nemen