Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauk schreef:Ook ik ben van de lijst van de 1e pagina af, maar ik lees dat meerdere dat hebben.
pretty schreef:Bonnie hangt inderdaad al wat! Gezien de duur van dracht kan dit best zucht zijn.
Tanja was passie vorig jaar gedekt door jouw kleine hengstje? Of wie was dat ook alweer? Door wie is ze nu gedekt?
Euforie ik woon natuurlijk in Belgie maar ik kocht dit gewoon bij de mensenapotheek. Zou je online toch ook moeten kunnen bestellen.
astridklomp schreef:Jeetje Joyce wat verschrikkelijk, sterkte morgen!
Om kwart over 12 is Roxy's veulen geboren. De bevalling ging niet helemaal lekker, we moesten wel even helpen. Daarna had het veulen een tijd moeite om de speen te vinden en te drinken, maar dat is uiteindelijk toch gelukt. Roxy bleef na het afkomen van de nageboorte koliekerig dus toch de dierenarts weer gebeld (die was eerder ook al geweest toen de bevalling niet helemaal lekker ging) en ze is nu net gespoeld. Dierenarts dacht dat ze last had van de banden. Roxy ging ook nog per ongeluk op het veulen staan door de stress met de dierenarts, midden op de buik (veulen lag toen). Ze lijkt er gelukkig niks van geleden te hebben. Roxy is nu weer rustig, hopelijk kan ik nu een beetje slapen.
Het is trouwens een merrie!! En een champagne! een classic Champagne en ze heet Jayceys Triple Remedy, oftwel Jaycey.
[ [url=m/nBNuGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RzjwMD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caesar schreef:Het nieuwe topic begint gelukkig wat positiever met een mooi veulen voor Astrid. Gefeliciteerd!! Wat een knapperd!
Joyce, een dikke respect en knuffel jouw kant op. Wat krijg jij het voor je kiezen. En je blijft ons op de hoogte houden, ondanks dat het geluk bij een ander er wel is. Ik hoop stiekem op een wonder, nu ik een foto heb gezien en het is zo'n mooi ding, hoop ik dat het toch een kans heeft. Maar ik heb het gelezen en ik schrok er ook van. Je zegt je keus al gemaakt te hebben en heb respect voor je. Je bent een sterk mens en ik had het je zo anders gegund.
pretty schreef:Fotsy nog gefeliciteerd ook hier natuurlijk!
Spannend Buenootje,ik had helemaal gemist dat jouw merrietje een shetlander was,hebben we deze al helemaal op de foto gezien? Ja,dan qua uier maken kun je alles verwachten,shetlanders kunnen er wat van.![]()
Lisa vanmorgen:
[ [url=m/4KL4wD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Io28Ge.jpg]Afbeelding[/url] ]
pretty schreef:Nou de pendel mag bij mij ook wel weer verkeerd zijn hoor.(zegt ook hengst bij Lisa)
Ik wil zo graag een (valk) merrie!
skaay schreef:Joyce heel veel sterkte morgen!
Astrid, gefeliciteerd met je prachtige veulen!
Hier nog steeds niks, nu dag 349.
[ [url=m/BCPEab.jpg]Afbeelding[/url] ]
Diane_Basje schreef:Joyce en Nicole, nogmaals sterkte vandaag. Ik denk dat heel het DBT aan jullie denkt vandaag
Astridklomp gefeliciteerd!! Wat een gaaf kleurtje. Ben erg benieuwd naar droogfoto's
Fotsy gefeliciteerd met je verjaardag!
Skaay jouw merrie wil maar niet opschieten he
Luna 2006/Robynn/Neonlight/Pretty hoop dat je krijgt wat je wilt. Ik hoop bij Jorja ook op een hengst en bij Rosa op een merrie. Heb niet gependeld
Pretty, Lisa is echt schattig, echt een buik op pootjes
Ik zie mezelf ook niet in de lijst in de OP staan, zal ik vergeten zijn om door te geven.
Diane_Basje 30 april Boothsdale Dolly Mixture (v. Criccieth Arwr) x Kastanjehof Amico
Diane_Basje 30 april Lustoord Jorja (v. Ceulan Cariadog) x High Flown's Viper
Diane_Basje 3 mei Rosalien (v. Penwisg Draig Du) x Twisthoeve's (G) Rhydaman
We hebben gister nog uier- en buikfoto's gemaakt. De pony's zijn ook gigantisch aan het verharen. We hebben inmiddels tapijt op de poetsplaats.
[ [url=m/OVOVyq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buikfoto's;
Rosa gister op 302 dagen
[ [url=m/grDX79.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luchtfoto![]()
[ [url=m/Z31dvr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dolly gister op 305 dagen
[ [url=m/gc1PSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jorja gister op 305 dagen
[ [url=m/hkJZx4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de uier-vergelijkings-foto's;
Rosa 297/302 dagen
[ [url=m/DzS90l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dolly 300/305 dagen
[ [url=m/Mq6H9y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jorja 300/305 dagen
[ [url=m/OLxg7C.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zag in het vorige topic nog het kleine Viper-veulentje, hij is té leuk. Ik wil ook ons Vipertje zien! Alle 3 eigenlijk hihi.
Edit; had nog een filmpje van de buik van Dolly, maar krijg hem er niet op.
astridklomp schreef:De eerste droogkiekjes!
[ [url=m/1tEIKp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fa7zdl.jpg]Afbeelding[/url] ]
astridklomp schreef:Ik ben superblij!!!![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik verder niet op anderen reageer, zit op een roze wolk...
![]()
Hier zie je de kleur beter:
[ [url=m/stN7Ff.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hwVJjc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y1cTr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotsy schreef:Hier net klein klein drupje aan speen, zou ze me dan toch cadeautje bezorgen vandaag
R.X. schreef:En knappe Lisa kwam nog poseren!
Net bij de paardjes geweest.
Met Rainbow gaat het beter als gisteren.
[ [url=m/VGeuQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jcvpot.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar het waaide ppffoe!!!
[ [url=m/NQqEOM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de kant van de afrastering loopt het erg af, daardoor kan je het veulen goed zien liggen.
Uier is nog in slaapstand.
Stal was erg met poepies verspreid.
pretty schreef:bah ik lees slecht nieuws op Joyce haar FB...ik wou dat we het wat draaglijker konden maken voor je meid...Slaap zacht lief veulentje.Je mama wacht op je daarboven..
Ropa schreef:Ik meld me ook!
Mijn merrie is 27 april uitgerekend van Bonte king.
heb nog geen foto's van de uiers oid.. komt binnenkort wel!
Ze begint een aardig buikje te krijgen, we hebben nog 4 die drachtig zijn, ook van king.
Orienta
[ Afbeelding ]
King
[ Afbeelding ]
cp112 schreef:Juul 331 dagen
[ [url=m/ng5bW8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ESscl6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joyceee86 schreef:Dank jullie wel allemaal!! Jullie lieve woorden maken mij wel weer verdrietig, maar op een goede manier.
Kaprice had vanochtend nog geen pijn, maar had nu alweer anders kunnen zijn. Dus 'optijd' de beste, en moeilijkste beslissing gemaakt.
Ze heeft nog lekker een fles melk leeggedronken en is al slapende rustig ingeslapen.
Ymor schreef:Ik zit een klein beetje te stuiteren. Ik ging vandaag mijn merrie binnen halen. En ik praat tegen mijn stalgenoot over de kling en haal de staart opzij. Helemaal uitgerekt. Dus ik kijk vervolgens naar haar uier hangen er gewoon harsdrupjes aan.
sultan15 schreef:![]()
[ [url=m/yEApYF.jpg]Afbeelding[/url] ]
haar linker uier zit op 6.
Rechteruier nog wel wat daarboven:
[ [url=m/7N3t20.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uDp7Cn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog geen hars, maar wel voor het eerst heel duidelijk 'stopjes'
[ [url=m/kJ8ACb.jpg]Afbeelding[/url] ]
pretty schreef:Ik zeg veulenboom dit weekend
jeniej schreef:Hier gebeurt ook nog steeds niks en ze is morgen op de 350 dagen.. Alleen haar uier voel wel warm hoort dat? (niet heet maar warm) Hij slinkt wel gewoon na het lopen en er komt nog geen melk uit. Een melk test zou ik nog steeds niet kunnen doen, het is wel een maiden.
suffie schreef:Ook paarden doen aan zwangerschapsgym. Lara voelt zich er prima bij. Ze is nu 8 maanden op weg en wordt nog om de dag bereden. Merk nog erg weinig aan haar, ben benieuwd hoelang ze het nog gaat volhouden.
[ [url=m/Uw855j.jpg]Afbeelding[/url] ]
astridklomp schreef:Vannacht maar twee uur geslapen en heel de dag kraamvisite gehad dus ik ga zo plat.... maar eerst nog even wat Jaycey spamZe is vandaag al eventjes naar buiten geweest. Morgen en zondag wordt het koud en regenachtig dus dan zet ik ze niet buiten.
[ [url=m/5oBRuV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gCoBjJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RIMnw8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pMdaEb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0qREo2.jpg]Afbeelding[/url] ]
cp112 schreef:Juultje heeft het zwaarheb haar nog niet plat zien liggen.
[ [url=m/i48B3j.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CkEvFI.png]Afbeelding[/url] ]
skaay schreef:Murosch, ook al eem stevige uier!
Astrid, super mooie foto,s!
Hier schiet het ook maar niet op, dag 349![]()
[ [url=m/yKYvQl.jpg]Afbeelding[/url] ]