Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giolli schreef:Ja. Dat heeft ze..
Ik ga zeker Utrecht nog even bellen. Maar we wonen best ver van utrecht af, dus ik wil eerst weten wat ze er van vinden voordat we de stress van het reizen ondergaan.
Utrecht zijn toch allemaal "studenten" ? Dat zie ik niet echt zitten...
Giolli schreef:Ja. Dat heeft ze..
Ik ga zeker Utrecht nog even bellen. Maar we wonen best ver van utrecht af, dus ik wil eerst weten wat ze er van vinden voordat we de stress van het reizen ondergaan.
Utrecht zijn toch allemaal "studenten" ? Dat zie ik niet echt zitten...
Giolli schreef:Bellen ga ik zowiezo doen! Ik vind het alleen een enge gedachte dat studenten met mijn dierbare veulen gaan klungelen. Ik vergelijk dat met als ik zelf in het ziekenhuis ben ik niet bloedgeprikt wil worden door een student. Ik wil alleen het beste voor Luna, maar ik weet helemaal niets van Utrecht, dus misschien praat ik wel wartaal nu.
Dus... Kom maar op met die ervaringen. Bellen ga ik zowiezo.
Giolli schreef:Ik heb net een berichtje gekregen van iemand die graris zijn hulp aan wilt bieden. Dat heb ik natuurlijk met beide handen aangenomen.
Maar alsnog ga ik Utrecht bellen, daar is het nu al wat laat voor... Morgen!
EDIT: Nee, Luna hoest of kucht niet. Ze is kerngezond buiten haar been om.
Giolli schreef:Ik heb net een berichtje gekregen van iemand die graris zijn hulp aan wilt bieden. Dat heb ik natuurlijk met beide handen aangenomen.
Maar alsnog ga ik Utrecht bellen, daar is het nu al wat laat voor... Morgen!
EDIT: Nee, Luna hoest of kucht niet. Ze is kerngezond buiten haar been om.
Yinnar schreef:Ik ben zeer te spreken over de faculteit diergeneeskunde Utrecht. Ze hebben daar een speciale veulenbrigade. Ik heb mijn veulen daar naar toe moeten brengen omdat hij een slechte start had en ze waren daar zo kundig, zorgzaam en lief voor hem. Ze weten van wanten en bij twijfel wordt de arts geroepen. Ik zou mijn veulen zonder twijfel zo weer aan hun toevertrouwen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn veulen het aan hun goede zorgen te danken heeft dat hij nu ronddarteld alsof er nooit wat is gebeurd. Ik zeg ook BEL!!!!
Ariebren schreef:Yinnar schreef:Ik ben zeer te spreken over de faculteit diergeneeskunde Utrecht. Ze hebben daar een speciale veulenbrigade. Ik heb mijn veulen daar naar toe moeten brengen omdat hij een slechte start had en ze waren daar zo kundig, zorgzaam en lief voor hem. Ze weten van wanten en bij twijfel wordt de arts geroepen. Ik zou mijn veulen zonder twijfel zo weer aan hun toevertrouwen. Ik ben ervan overtuigd dat mijn veulen het aan hun goede zorgen te danken heeft dat hij nu ronddarteld alsof er nooit wat is gebeurd. Ik zeg ook BEL!!!!
Het grote voordeel van Utrecht en ook Gent.
De veulenbrigade zijn wel de jongere tweede, derde jaars stuudjes.
Maar wat zij doen is elke minuut van de 24 uur per dag de veulens nalopen en verzorgen.
Toezicht , dag en nacht en bij een probleem, de prof expert is aanwezig, wordt er dan gelijk bijgehaald.
Ariebren schreef:Is wel duur, hoorde van de week van iemand die zijn merrie met veulen naar Utrecht had gebracht voor een "kwaaltje" wat dat kost.
300 euro per dag. inclusief de dag van aankomst en vertrek.