Haar uiers lopen al aardig vol zeg! Het kan nu elke dag wel gebeuren denk ik. Ik gok dat het morgen od overmorgen word geboren. Een merrieveulentje,vosje.
wow wat gek om er op deze manier achter te komen wat er allemaal met je pony is gebeurd. Wel fijn dat je het in ieder geval weet. Hopelijk komt het veulentje snel. Ze zal wel wachten op het mooie weer dus morgen of overmorgen ofzo!
Wat leuk dat je een veulen krijgt! Maar je bent er wel op een aparte manier achter gekomen.
Mijn pony is ook misschien drachtig, niemand die het weet.
grace1989
Geplaatst: 26-06-11 11:31
Leuk paard! Lijkt inderdaad drachtig. Wat me wel opvalt is dat ze elke foto magerder wordt of is dat al vermeld dat ik dat over het hoofd heb gezien. Ik zou haar meer voeren, vind dat ze nu tegen het magere gaat aanzitten. In ieder geval heel veel geluk en succes.
Ze krijgt 2,5 kilo merrie brok. daarbij meusli, staat de hele dag op het gras en krijgt s morgens voor ze op het gras gaan en s nachts hooi. Ze is juist al wat dikker geworden. Omdat we niet wisten dat ze drachtig was heeft ze pas heel laat brok gekregen. Ze is niet magerder geworden hoor!!
suuzepuus
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-11 13:39
Lailaa schreef:
Waarom denk je dat je pony drachtig is?
Lailaa
Geplaatst: 26-06-11 13:43
suuzepuus schreef:
Lailaa schreef:
Waarom denk je dat je pony drachtig is?
Ik heb haar sinds maandag en bij de vorige eigenaar heeft er 7 weken lang een hengst bij gelopen.