Wens je super veel succes, maar als het er één moet lukken, dan ben jij het wel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Als wij een moederloos veulen binnen krijgen krijgt deze eerst wel degelijk via de fles de melk. Als het de melk accepteerd gaan we over naar de speenemmer, en daarna de gewone emmer.
Na 2 maand gaan wij over naar kalvermelk, ookal zijn daar veel discussies over. Op deze wijze hebben we er al meerdere groot gekregen, en hebben er nooit 1 verloren!
Het werk is intensief, zeer intensief. Vandaar dat we in ploegendienst werken.
Ik wens je heel veel succes met dit kleine wondertje!
Sita_ schreef:Hardstikke bedankt allemaal voor de succeswensen..Ik heb er zin in om aan dit nieuwe 'project' te beginnen, ook al zal het zwaar zijn..
Mijn vriend en ik zijn hier thuis met zijn 2 en zullen om tourbeurten gaan voeren.. Mijn vriend is 's nachts wat meer mens dan ik en zal wrs. de nachten voor zijn rekening nemen..
Cayenne, ik heb geen contact met de eigenaar (de boer denk ik dan) zelf gehad.. Enkel met Chanine, de vriendin (denk ik) van de TS.. Ik houd met haar contact, zij heeft het veulen gisteravond ook verplaatst richting haar huis zodat ze hem deze nacht kon voeden..
Ik open wrs. wel een apart topic over de kleine, waar ik zijn vorderingen bijhoudt..De link zal ik dan hier wel plaatsen..