Ik dacht het ook... Maar volgens mij kan het nu toch niet lang meer duren of??? toch wel op naar dag 336 haha
newt
Geplaatst: 16-04-11 23:31
Ja ze ik knap aan het vullen, moet nog een beetje meer . Spannend!!!!!!!!!!
trouwens ze mogen 3-4 weken over staan
laffayette
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 23:33
weet het wel newt, maar hoop dat dat niet het geval gaat zijn hihi... ben al dood moe van al die nachten opstaan... ach ja niet klagen,want we krijgen er iets moois voor terug he
en de spanning stijgt,ik ben een stille meelezer en net terug van een verjaardag,wilde persee even kijken of je al nieuws had. Kun je ook ergens met een stream meekijken van merries die moeten bevallen eigenlijk ? dat zou ik wel spannend vinden ,maar ik ben bang ook verslavend .. sterkte met wachten Laffayette
Birdie60
Geplaatst: 17-04-11 07:01
is er nog niks? arme laffayette, die is straks als het veulen geboren is doodmoe.
maar het lijkt wel of de uier al voller is, dus wie weet.
nog niks vannacht 1 x alarm afgegaan, maar nog niks he!! afwachten!! Vandaa dag 336 ze is al over 11 maanden..... wanneer zal het komen? vannacht? het is bijna volle maan vannacht of morgen nacht... we zullen zien.
Nee nog steeds harspuntjes, vind wel dat het meer richting de witte kleur gaat eerst was het gelig van kleur en nu al meer doorzichtiger dus afwachten....
_Tess
Geplaatst: 17-04-11 17:36
Heei ik ben al een tijdje een stille melezer maar ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren!
mijn merrie (shetlander) heeft al heel erg grote uiers is al slap(week) en erg dik ik weet niet wanneer ze is gedekt maar het duurt ook niet zo lang meer!! (ik weet alleen niet hoe je foto's moet uploaden )
xxx
Tianbelli
Geplaatst: 17-04-11 18:07
Dat is spannend!
arabs
Geplaatst: 17-04-11 19:10
roozz75 je moet je beelden bewaren op een website bijvoorbeeld mijnalbum.nl en dan als je je bericht post (nieuw antwoord klikken) img kiezen en het webadres van je beeld er tussen plaatsen
als je img klikt krijg je dit:
en dan daar tussen
oei je ziet het de (img) (img/) niet, zijn vierkante haakjes
arabs
Geplaatst: 17-04-11 19:12
spannend laffayette! hier alles rustig, gelukkig nog even tijd
Oke, ik ga morgen (als het veulen er nog niet is,) foto's maken! ik heb je andere topic even door gelezen (arabs) hopelijk komt alles goed! suc6 allemaal !
oh censuur, omdat ik wilde vloeken en er oliebol verscheen in de plaats van mij f*/¨k volle maan: ik hoop dat het hier niet uitkomt... maar voor jullie duim ik mee!! Laffayette ik denk dat er bij jou echt wel veel kans is deze nacht... succes!!!