Helaas nog steeds geen veulen (ik val in herhaling, sorry)...Er komt straks gewoon een super veulen uit, ik weet het zeker!Zal zo weer even op de wei kijken (zoals elk half uur zo'n beetje ). Je ziet ze denken, oh daar heb je haaaaaaaaar weer...
Heb heel het topic doorgelezen en bij iedere volgende pagina zat ik te hopen dat die er zou zijn haha ben benieuwd
tjeempie,die is fors zeg.ik denk ook meteen een tweeling.of weet jij toevallig dat het er maar 1 wordt?wat zal die het lekker vinden om bevrijd te zijn van die buik...
Zoooo hee!! Wat een buik!! Volgens mij gaat ze voor een tweede ronde, komt eruit als hij jaarling is..
Nee, niet zeker weten dat het er geen 2 zijn... Maar liever 1 hoor!Gewoon 1 hele grote mooie bonte merrie alstublieft.
Het liefst een bonte merrie maar als puntje bij paaltje komt ben ik net zo blij met een grijze hengst hoor
Haha, inderdaad een witte en een grijze hahaha wachten duurd lang inderdaad. ik denk 2 augustus een bonte hengst XD
half april uitgerekend en nu nog geen veulen?is ergens iets misgegaan lijkt mij ze zal later gedekt zijn en weet je dan wel welke hengst?spannend zo'n veulentje
Ohh gossie ze is echt dik zeg.Hoop dat ze snel gaat bevallen want om elke dag die buik mee te moeten zeulen is geen pretje.Puf puf.