Nouja als ik Vic zo zie..Zeg ik ja, we kijken het morgen even aan, het ziet er niet uit als een hoefzweer, spier of pees probleem, maar dat is de ervaring die ik heb. Maar goed ze staan in een grote stal nu, dus ze gaan eerst maar eens een nachtje bij komen.
Kleine doet het goed (En wat een bewegingswonder!!) Met liggen lijkt ze af en toe ietsje last te hebben, maar goed we houden dr in de gaten, kleine aap is brutaal zat
Het is echt een droppie hoor Jo, snap dat je er zo op bent hoop dat Vic d'r kreupelheid gauw weer over is , nou geef ze maar een knuf van mij. en jij ook een heb je wel verdient.
Neverhere
Geplaatst: 10-07-10 10:07
Pfff wat weer een smeltfoto's!
Idd, die foto met dat halster wat veel te groot is!!! Lekker ding man.
Hoe lijkt het met Vics kreupelheid vandaag Joto? En de temp van Ietsanders?
wat een mooie foto's van die 2. Heerlijk zeg. Wat vervelend dat vic nu ineeens kreupel is. Hoop niet dat je het zelfde mee maakt als mijn pony.
Die kwam ook ineens stokkreupel uit de stal. Nu loopt ze nog steeds niet goed en blijkt ze bevangen te zijn. Zonder eerst maar enig teken van bevangen gegeven. Ik duim voor je!
Iets doet het helemaal goed! Mesten duurt wat lang voor het komt, soms ook een dag niet. Vooral smiddags heeft Iets erg last van de hitte en raakt letterlijk over verhit, dus doe mn best voor dr, meer kunnen we niet doen.
Zaterdag DA bij Vic gehad, dacht toch zoolzweer, maar alles klopt net niet, redelijk goed op het harde dat soort dingen. Weken in biotex, gister was ze behoorlijk slecht, maar dacht als het zoolzweer is zal die er aan komen, maar nee das het ook niet.
Net is DA weer geweest, en gaan vanmiddag toch foto's maken van dr pootje, waarschijnlijk zit het rond de kogel, dus of het dan een splintertje is, of de aanhechting van de pees.. Dat zullen we vanmiddag horen, en dan ook plan van aanpak. Tis jammer maar moet echt, dit is geen doen voor het beest. Morgen om half 11 moeten we weer naar Wolvega voor controle. Hoop heel erg dat dan de dames echt ff kunnen bijtanken van alles. Vic is precies Indira, en nu zat van alle spuiten, tempen, lastig vallen en wordt echt vals nu. Bezoek wacht ook nog maar een paar dagen, tot in elk geval Vic weer is bijgetrokken.