@ Wildgirl, en de stal dan waar je paard zou komen te staan als ie ineens ging veulenen? Hoop dat het nog wat wordt met het moederloze veulen, je red er toch een veulen mee. Je hoofd zal er wel niet naar staan, maar misschien moet je het toch overwegen! Heel veel sterkte iig
Wat erg zeg. Al zo'n vervelend voorgevoel en dan hoop je er nog het beste van en dan loopt het toch slecht af. Heel veel sterkte en ik hoop dat je merrie snel weer opknapt.
Hier nog een stille lezer. Wil jou en de merrie heel veel sterkte wensen!
draaakje
Geplaatst: 17-01-10 22:42
heel erg veel sterkte. ik heb 2 jaar geleden hetzelfde mee gemaakt.. mijn duimen draaien voor je lieve merrie. heel veel sterkte het komende veulen seizoen want dat zal erg moeilijk worden... gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je merrie en hebben jullie elkaar nog. geef haar maar lekker veel aandacht!
Veel sterkte. Ook ik was een stille meelezer. Stiltjes hoopte ik al die tijd dat het maar een abnormale uier was. Helaas is het niet vlotjes mogen lopen:(
quintusgl
Geplaatst: 17-01-10 23:00
Ach meis, lees het nu pas!! Je was zo blij dat ze terug kwam en dat er een veulentje in de buik zat........ Heel veel sterkte en als er iets is wat ik voor je kan doen dan bel je maar. Hopelijk blijft het met mams goed gaan. Sterkte
Barbabientje
Geplaatst: 17-01-10 23:01
Jeetje, was al een tijdje benieuwd wat het nu eigenlijk was,
maar schrok hier heel erg van!
Heel veel sterkte in deze tijd, en wat ik me wel af vroeg is of ze allebei redelijk dezelfde grootte waren of dat je echt verschil tussen de 2 veulentjes kon zien...