Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

catalyst1 schreef:ook hier een fanatiek meekijker/lezer.Een dezer dagen werkt mijn cam hopenlijk ook,dus weer een nederlands paardje erbij om in de gaten te houden.

quintusgl schreef:catalist: leuk!!! Weer 1 o naar te staren
Gem: ik bedoelde met mijn blijdschap over Dosi, dat het veulen de nacht door is gekomen. Zal idd nog wel een tijdje duren voordat het veulen er helemaal zou azijn. Maar wat ik begrijp staat mams nu wel bij het veulen (of lees ik dat verkeerd?)
 ? Ik hoop het maar, emo zit hier ook nog wel een beetje hoog hoor, na die hele bevalling.
 ? Ik hoop het maar, emo zit hier ook nog wel een beetje hoog hoor, na die hele bevalling.
 . Ik vroeg me al af wat de mudroom was.........gezellig samen in de bijkeuken dus! Als het daar warm is en mams en veulen zijn lekker bij elkaar.......super oplossing (al zie ik por hier nog niet met veulen in de bijkeuken staan..........haha).
. Ik vroeg me al af wat de mudroom was.........gezellig samen in de bijkeuken dus! Als het daar warm is en mams en veulen zijn lekker bij elkaar.......super oplossing (al zie ik por hier nog niet met veulen in de bijkeuken staan..........haha).                                                         

).
).