oooh wat duurt wachten lang hé, ik kan het veulentje van mijn pony er ook wel uit kijken maar het moet nog een poosje zitten... hoop dat ze snel gaat werpen ben zo benieuwt hoe het er uit ziet!
nee ik ook niet idd, ja dat had ik idd ook gehoord dat hengsten langer zaten dan merries alleen mijn oudste merrie heeft 2 keer een veulen gehad alle 2 de keren wel 2a3 weken over tijd en alle 2 keren een merrie, en mijn shetlandmerrie was op tijd en dat was een hengst haha
Nou dan krijgen we toch een hengst hihi! Als het maar gezond is en me merrie het ook goed doet, vind ik alles best. Ookal is het een hengst of merrie met een hele rare kleur
dat is juist leuk een rare kleur. Ik heb een veulen van een donkerbruine KWPN merrie met een Haflinger en daar is een veulen uit gekomen met zwarte manen, een lichte voskleurige vacht, eerst witte maar nu steeds zwarter wordende benen en een witte met zwarte staart. Ze is geweldig ze heeft alleen haflingerbillen en nat als de merrie een stel hele lange benen en net als een haf een best korte hals erg leuke combi klopt in verhouding maar heeft een appart kleurtje geen idee hoe ze van het voorjaar zal zijn. Vriendin van mij heeft een roze pony, nou ja is stekelharig roodschimmel zoals ze de kleur hebben genoemt maar als je hem ziet is ie net zalmroze heel gaaf en doet het zeer verdienstelijk in de sport iedereen zegt oh wat een leuke verschijning. Haha zullen we hier ook maar een gokje wagen? ik zeg 24 februari merrie