Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
twinkel schreef:PJ: Ze houdt het wel vol ja... Zijn er ook nog geen aanwijzigingen dat het komende is??
Arme jij....wachten duurt altijd zo verschrikkelijk lang. Ben je aan het waken oid??
adnil35 schreef:Dank je wel; ik kan eigenlijk nog steeds niet geloven dat er nu een piep klein wezentje in haar buik zit. Ik vind het echt zo prachtig!
twinkel schreef:cindybijl: pff das lang 2 tot 3 weken.. Maar gelukkig niet zo ver van huis af.
Dan kun je erwel naar toe.
Ze staat daar goed onder controle dus dat is wel fijn.
Succes.
ProudJustify schreef:twinkel schreef:PJ: Ze houdt het wel vol ja... Zijn er ook nog geen aanwijzigingen dat het komende is??
Arme jij....wachten duurt altijd zo verschrikkelijk lang. Ben je aan het waken oid??
Nou het uier is aan 1 kant best flink gevuld maar de andere kant is nog niet heel veel. Wel zijn haar banden wat slapper zag ik gisteren, maar haar kling nog niet echt. Ik ben zelf niet aan het waken maar ze staat bij de DA in een grote stal met camera erop dus die waakt voor mijMaar ik ben nu echt wel heel ongeduldig hoor, wil zo graag weten wat er uit komt.
twinkel schreef:PJ: Ze houdt het wel vol ja... Zijn er ook nog geen aanwijzigingen dat het komende is??