Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vergeet steeds een camera mee te nemen.. Mar ze toont nu wel echt drachtig hoor (gelukkig maar op ruim 9 maanden
) 

,wat vinden jullie?

heb voor het eerst een shopje (lees heel klein schopje) tegen mijn hand gehad 

ze is helemaal verliefd
Hollybollie
gegeven stemmen waren wel opgeslaan
iig staat hij er nu weer op 

Ik ben de mijlpaaal van 100 dagen helemaal vergeten.
Gisteren weer zwangersschapsgym gedaan, met het nodige gepuf erbij. Ze staat al vanaf februari stil, en sinds een week zijn we weer bezig met longeren. Binnenkort maar weer eens opstappen. Neonlight schreef:Wow, wat een prachtig kleurtje en wat spiegelt ze!
Maseike schreef:Ikke ook, daarom probeer ik er nog een te fokken@ Hollybollie ik ben echt helemaal weg van je merrie mmmm,had stiekum ff op je site gekeken,zou graag nog zo,n merrie erbij willen hebben hoor!!!
, hopelijk lijkt het veulen op zijn moeder (hoewel de vader toch ook een lekker ding is).
I.i.g. gefeliciteerd met jullie mijlpaal
Djesseka schreef:
@ Tienn: Net als Wild dus. Ga je er wel bij zijn?

Ze was toen in november stikchagerijnig als ze mij aan zag komen. Heb toen op bokt gevraagd of ik beter door kon rijden of niet, iedereen zei doorrijden, maar ik ben blij dat ik gestopt ben. Na een maand had ik weer een vrolijke merrie. Ik doe trouwens nog wel grondwerk met haar als ik haar niet meer train, vindt ze ook echt heel leuk en de band wordt er enorm door versterkt. Daar geniet ik 10 keer meer van als van rijden!
,ik ben echt benieuwd naar fotos!