Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllyC schreef:Ik las dat het niet drachtig meer zijn tussen 16 dagen en 1,5 maand controle best nog wel hoog is. 10 15 procent. Pff, vooraf niet geweten dat fokken beste wel spannend is. Of komt dat doordat het mijn eerste x is?
lovejouuuIB schreef:EllyC schreef:Ik las dat het niet drachtig meer zijn tussen 16 dagen en 1,5 maand controle best nog wel hoog is. 10 15 procent. Pff, vooraf niet geweten dat fokken beste wel spannend is. Of komt dat doordat het mijn eerste x is?
Helaas hebben wij vandaag dit nieuws gehoord. Vorige week nog drachtig op 19 dagen en nu was er eigelijk al bijna niks meer te zien.. dus vruchtje opgelost.. woensdag nog een keer extra checken en dan gaan we weer opnieuw beginnnen
lovejouuuIB schreef:EllyC schreef:Ik las dat het niet drachtig meer zijn tussen 16 dagen en 1,5 maand controle best nog wel hoog is. 10 15 procent. Pff, vooraf niet geweten dat fokken beste wel spannend is. Of komt dat doordat het mijn eerste x is?
Helaas hebben wij vandaag dit nieuws gehoord. Vorige week nog drachtig op 19 dagen en nu was er eigelijk al bijna niks meer te zien.. dus vruchtje opgelost.. woensdag nog een keer extra checken en dan gaan we weer opnieuw beginnnen
goldenarrow schreef:Balen zeg loveyou! Hopen dat ze weer mooi hengstig wordt zodat je opnieuw kan dekken.
Wij hebben hier nu een merrie mooi hengstig staan, maar het plan was eigenlijk om eerst de hengst te gaan bekijken. Echter staat hij in Duitsland en dat wordt wel een duur grapje als mijn vriend en ik eerst nog allebei een negatieve test moeten overleggen. En ik verwacht ook niet dat dit snel gaat veranderen. Dus dan toch maar afgaan op de foto's en video's, of toch nog een cyclus wachten en hopen dat we dan wel de hengst hebben kunnen bezichtigen. Wat zouden jullie doen?
goldenarrow schreef:@Yildiz: Het is niet zozeer de afstand wat het probleem is. Spönle is voor ons ongeveer een uurtje rijden, dus dat is niet zo'n probleem. Het gaat meer om de verplichte test van tevoren. Dat kan niet bij de GGD en moet dus particulier]