Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

duurt lang
Caily schreef:Ik kom even binnen vallen. Merrie 4 weken geleden hengstig gespoten, heel mooi hengstig, 8 dagen gedekt, daarna sloeg ze af. Vandaag 15 dagen en omdat ik niet wist van 1 of 2 follikels vandaag gaan scannen. Geen vruchtje te zien, maar ook geen noemenswaardig ei. Merrie toont echter goed hengstig, zelfs gedekt vanmiddag na terugkomst. Baarmoeder was nog dicht trouwens. Wat nu? Ze lijkt dus op t oog weer mooi hengstig maar op de kliniek zeiden ze dat er ook alsnog best kans is op dracht. In dat geval, kan dan alsnog dekken zolang ze het toe laat kwaad? Kliniek zei kom maandag maar terug, maar merrie staat ruim 2 uur verderop en ben ohz naar de kliniek gegaan, 15km totaal, dus dat is niet echt Mn keuze. Plan is nu dekken tot ze afslaat en dan daarna scannen ivm eventuele kans op vocht etc. Maar dan wil ik wel zeker zijn dat dekken mocht er wel een vruchtje zitten (al betwijfel ik dat) geen kwaad kan.