Inowa ja he lekker voorzichtig goed zo
en estelle is echt te cute!!Chantall mooie vooruitgang he!
Sultan ja vandaag weer iets wat vordering
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en estelle is echt te cute!!
Dat begint er toch op te lijken!!!

Net als wat Fi er van maakt, haar eerste spruit!

kan ik het topic wel veilig openen op mijn werk- school
hoop dat ze drachtig zijn!! 
succes op de hengstenkeuring en veel plezier 
zo cute!! Krijg je echt het lente gevoel van!! (Als je niet naar buiten kijkt dan
)
Maar spierbevangen van merriebrok
Zoveel eiwit zit daar ook weer niet in. Voer je soms ook rijk kuilgras, dat wel vol zit met eiwit? Dan zou het een combinatie van en en kunnen zijn.
suffie schreef:Ach, sterkte met Lady KabayoMaar spierbevangen van merriebrok
Zoveel eiwit zit daar ook weer niet in. Voer je soms ook rijk kuilgras, dat wel vol zit met eiwit? Dan zou het een combinatie van en en kunnen zijn.
Hier is het vies, nat en koud. Echt slaapweer

Wij krijgen vandaag ook weer een schaap met lammetjes in de tuin als grasmaaiers

Hier wel harde wind gister, maar amper regen en vandaag bewolkt maar verder ok.

Ben er ook heel blij mee
Fi vind ik trouwens ook prachtig, precies het goede valk kleurtje en dan die appeltjes
Uier ziet er al goed uit!
In ieder geval veel beterschap voor Lady!
, hier stralend mooi weer gisteren, vandaag iets meer bewolkt en wat winderiger
linda, ik vind de test toch duidelijk 5.5 hoor dus dit weekend heb jij een veulen
, Flo ook eens gehad nadat ik de avond ervoor op cursus in de kou had moeten staan wachten met haar zonder deken en eerst intens gereden had, kon zeker niet aan het eten liggen want kreeg light eten.
haar kont verbergt zelfs haar buik
bij sommige vrouwen zeggen ze toch ook dat je langs achteren niet ziet dat ze zwanger zijn

dat hebben ze bij mij echt NOOIT!! Geloof er ook echt niet in dat Jupi haar brokken zal laten staan als ze zou moeten bevallen... die knijpt gewoon haar billen bij elkaar en schranst die bak nog even leeg denk ik