Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
amyz schreef:Pfft inenten....ik durf effe niet meerbegin januari geënt en dat is zo gigantisch op d'r spieren geslagen...ze kon zowat niet meer lopen. Hebben er nog meer dan een maand 'lol' van gehad en een net genezen spierblessure was ook meteen weer bijna terug bij af. Ziek van. Dus de enting 6 weken voor de bevalling sla ik maar over, durf echt niet meer.
Wat een heerlijke buiken komen er voorbij zeg!
Vulina schreef:Veerust is ook niet bedoeld om op de dieren te spuiten maar in bijvoorbeeld de stal... Staat ook duidelijk op de bus.
suffie schreef:Is er al meer bekend over Mickey, ik ben zo benieuwd naar dit mooie mannetje![]()
Team Sublime; Welkom, leuke merrie heb je en een prachtige hengst heb je uitgekozen. Ik las dat je merrie waarschijnlijk eerder gaat dan dan de 22e, maar persoonlijk zou ik nooit een staartbandage omdoen. Dit zou ik pas doen als de weeën zijn begonnen. Je merrie zal niet de eerste zijn die na langdurig gebruik van een bandage staartloos door het leven moetJe hebt wel mooi beeld met de camera!
Verder zie ik heel veel dikke billenen tietjes voorbij komen, voor sommigen wordt het echt spannend. Jill nog vorderingen aan het maken?
Oh ja, merriebrok. Hier krijgen de paarden normaal alleen ruwvoer en een vitaminekorrel van Höveler. De laatste 3 maanden van de dracht voer ik tot max. 1/2 kilo merriebrok van Havens bij, omdat ik van mening ben dat de merries de eiwitten gewoon nodig hebben en de veulens de laatste 3 maanden een groeispurt maken. Lara heb ik vorig jaar na de bevalling op die 1/2 kilo kunnen houden tijdens het zogen en nog gaf ze volgens mij slagroom