Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Emmy7 schreef:Cp112 hoe is het bij jou? Was al een best uier als ik dat zo op de foto zag.
Donna lekkere ruime stal, klaar voor de baby!
Urielle wat naar van je hond, sterkte hoor!
Wat een plaatje nicole!
Oei, dat duurt al lang scooby, hopelijk is ook zij snel van haar vrachtje verlost. Onze merrie ligt ook altijd plat, dus bij haar heeft een band ook geen zin. Vannacht heerlijk even naar haar staan kijken toen ze zo lekker aan het dromen was.
Mooie naam dustinlover, en wat een geweldig schattig koppie!
Dat is toch wel een beetje sneu tinniie, zo van je oudere merrie. Soms heb je merries die spontaan melk gaan geven wanneer er een veulen bij gezet wordt, maar dat komt volgens mij niet heel vaak voor. Heb er vorig jaar eens een stuk over gelezen.
Hoe laat je de kleur testen cemlys? Gaat dat eenvoudig?
Onley, idd het lijkt wel of het op het eind allemaal nog langer duurt dan in het begin van de dracht. Succes met wachten...
Fijn dat je weer iets opknapt jolandje
Wat zul je geschrokken zijn laura, fijn dat het met je jaarling weer goed lijkt te gaan.
Murosch, lijkt idd wat nattig.
Ach inowa, wat jammer dat joy niet drachtig is. En toch een andere hengst dan verwacht, wie weet wat er voor moois uit komt...
Jibbel gefeliciteerd! Alles is dus goed gegaan, wat fijn! Ben ook benieuwd naar de foto's
Hier nog weinig veranderingen. Uier wordt wat voller, banden worden wat slapper, merrie wordt chaggerijniger, dus tja, we gaan de goeie kant op....ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Soms is ze s nachts wat onrustig, maar afgelopen nacht heb ik bij haar geslapen en toen was ze heerlijk rustig.