Hopelijk komt er snel een goed bericht van jullie kant
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop toch heel hard dat Mausi gewoon drachtig gaat zijn.. Dan hoeft Aziza tenminste ook niet weg, zie er erg tegenop om haar 12 uur op de trailer/vrachtwagen te hebben.
en merrie is geen fokmerrie.
ze is uitgerekend voor 20 juni 2014, bleek dat ze pas heel laat na het insemineren heeft gepakt dus het vruchtje was nog maar ongeveer 14 dagen. Succes met alle niet drachtige merries, en keuzes die gemaakt moeten worden.
Nicole288 schreef:Gewoon stoppen voor dit jaar is geen optie AZ? Als je er zo tegenop ziet?
als dat zo is hoeven ze niet weg, en als Mausi niet drachtig is, dan zet ik me er wel overheen en breng ik ze gewoon weg. Ik ben vorig jaar ook al het hele jaar bezig geweest voor niks, als dat dit jaar weer zo zou zijn, kan ik er beter mee stoppen. Al_Zawraa schreef:Nicole288 schreef:Gewoon stoppen voor dit jaar is geen optie AZ? Als je er zo tegenop ziet?
Nee,ik ga gewoon heel hard hopen dat Mausi nu eindelijk weer drachtig isals dat zo is hoeven ze niet weg, en als Mausi niet drachtig is, dan zet ik me er wel overheen en breng ik ze gewoon weg. Ik ben vorig jaar ook al het hele jaar bezig geweest voor niks, als dat dit jaar weer zo zou zijn, kan ik er beter mee stoppen.
Jammer maar helaas. Ze was te lang drachtig om nu goed hengstig te worden. Dus we gaan nu schoonspoelen en volgend jaar weer verder.
Blegh het zit je niet mee...
was zelfs al verder als dat ik dacht(tussen de 25 en 27 dagen). ik hou zelf dan maar 25 dagen aan.
Ze is niet drachtig van dezelfde hengst, maar van mijn champagne hengst