Tjinta kijkt ook al bij mij af en telt daar dan 12 dagen bij op voor Tenna.
Dais is 3 mei voor het laatst gedekt. Klopt dat met Cha-Cha?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De voorste is drachtig. gister een leuk buitenritje gemaakt door het bos, 5de keer onder het zadel, eerste keer onder het zadel naar buiten, ging erg goed. nergens van onder de indruk, totaal ontspannen. Alsof er niks aan de hand was en ze het al jaren deed
pretty schreef:succes Tamiebels!
Ik heb mijn berichten nagekeken en ik was verkeerd. Cha-Cha is doorheen 2 dekrondes gegaan,de eerste op eind april en de 2e ronde is ze gedekt tot en met 20 mei,als het meteen gepakt had zat ze dus gelijk met Daïs maar nu is ze dus nog 17 dagen later en dat maakt ze dus euhm pas 43 dagen drachtig,ik dacht echt dat het meer was al![]()

Sorry, druk met klussen en een nieuwe pup en dan ook nog de 2 veulenmonsters....(en de andere 4 poowns)
Zit ook helemaal in de puppie-vibe 
annastasia schreef:Mijne is ongeveer net zo lang drachtig. Kijk ik mooi naar de plaatjes die jij plaatst.

) en een doodgeboren hengstveulen (2002). In 2002 heb ik haar (terug) gekocht.
)

Na een half uur of zo ging ze dan rechtop liggen en gras eten en ineens zag ze het veulen en begon naar hem te grommelen. Toen was ze dan ook wel meteen mama. Hij mocht ook goed drinken enz, helemaal goed. Alleen bleef zij aan de nageboorte staan, 2 dagen gespoeld en de tweede dag wilde ze ineens niets meer van het drinken weten, die dag en nacht om de 2 uur merrie onder dwang stil moeten laten staan zodat hij kon drinken en toen ze die nacht door waren mocht hij het weer zelf. (ze laat hem wel af en toe nog even achter haar aanlopen vantevoren, maar hij heeft geleerd vasthoudender te zijn en ze regelen het nu toch weer mooi zelf)
degene die nog bezig zijn veel succes!
dus "even" tussendoor gaan kijken was slecht mogelijk.
1 dag met haar mama
1 maandje oud
Samen met mijn dochter, vorige maand na het rijden
Weissgold GF waar Deluxe drachtig van is
scan vruchtje van vandaag