Die houdt het bij: 3x scheepsrecht
En dan nog 1 maand overdragen, de fopmerrie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hartje al zien kloppen dus dat is mooi, zal haar nog een keer in aug. of sept laten scannen en dan is het goed. noivadapaz schreef:@ monique Hoe heb je dat gedaan met vervoer naar Duitsland? Heb je nog bepaalde papieren nodig (er staan nog interessante hengsten voor mij in Duitsland namelijk) Ik hoop dat het bij jou ook nog lukt, wordt ook een kostbare aangelegenheid zo.
ze staat al 2.5 maand daar.

Je merkt echt dat ze dan helemaal in der element is. kitzbi schreef:Ja paint ze moet drachtig worden want ben wel heeeeeeeelllll erg benieuwd na jouw veulentje dan
maar laat ze dan nu eerst maar eens drachtig blijven .......
de dierenarts had nog ff gescand om te kijken hoe groot het follikel vandaag was 4,0 bij 4,2 dus een mooie maat en ze had ook een mooi karrewiel of sinaasappelpartjes in de baarmoeder dus weer goed om te insemineren.
.

Dwyne schreef:Hoop voor je dat ze nog gewoon drachtig is Evelien, maar zou als je twijfelt toch bellen voor te scannen...anders mis je straks ook nog de hengstigheid en ben je weer een paar weken verder. Hoelang zou ze nu drachtig zijn?
Maar echt willig worden ze niet. Zijn ook merries die gedurende de dracht nog gewoon hengstigheidsverschijnselen laten zien.
DA komt zowieso volgende week vrijdag om nog een keer te scannen. Het leek mij ook niet echt logisch maar schrok er wel even van haha! Dwyne schreef:Zijn ook merries die gedurende de dracht nog gewoon hengstigheidsverschijnselen laten zien.