Heb iets gemist zo te zien! Vue, dank je voor de belboom, staat in mijn telefoon. Is het wel goed in dit topic om vragen te stellen zoals vannacht met Moka? Of dat liever ook niet (dus geen commentaar, maar ik vind het prettig om te zien hoe men het doet en soms ook waarom het zo gebeurd, zodat ik zelf niet voor verrassingen kom te staan met de bevalling van mijn merrie in april. Is voor mij de eerste keer nl).
Nicole288
Geplaatst: 23-01-09 18:14
quintus: Vragen stellen mag altijd natuurlijk, dat hebben we in het begin allemaal gedaan en nog steeds en als je denkt dat er iets niet goed gaat, bijv dat het veulen verkeerd zal liggen/er is weinig vooruitgang ed dan mag je best je bezordheid uiten alleen de handelswijze van de mensen in twijfel trekken heeft niet echt zin, zij doen vast wat ze denken dat nodig is en zij zijn degenen die ervoor staan dus precies zien wat er aan de hand is
Ik zat boven te werken en daar kan ik niet op Bokt inloggen en geen cams kijken. Ik hoorde iets beneden maar ik had geen idee wat. Bleek het een alert te zijn.
Heb ik dan een vraag, hoe is het dat ze de melk testen? Wat kunnen ze er mee zien??
Steefjevos
Geplaatst: 23-01-09 19:23
Over Marestare:
De merrie die op de cam staat van Elements Arabians deed vandaag ook haar best om te foppen! Ze stond een hele tijd met haar achterbenen vrij wijd, staart omhoog, kijkend naar naar buik...lopen...weer hetzelfde... Dus ik dacht *spannend*. Ze staat nu weer rustig haar hooi te kauwen, misschien wordt dat er één voor dit weekend? Ze is vandaag uitgerekend.. Spannend dit
Hondenworst op pootjes cam is er mee gestopt. Ik stond net klaar om weg te gaan, laat deze koe maar aan me voorbij gaan. I'll pray for a save and healthy calving.
Wat leuk, dat kalf maakte er goed werk van om te drinken, zag er goed uit en nu een labrador op de cam? Gaaf! Dat wil ik wel eens zien! (heb er zelf 3)
Update Fancy weelll! she is very different today.... her hoohoo is so big still that it wont close, udders swollen way more than yesterday. let's see. she's rolling in the stall and pawing.. hm... maybe we are close. http://www.marestare.com/slcam.php?alias=mistyfarms
Ze is zeker "anders"dan "anders"buik is ook flink gezakt.Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij haar.