een halve tray redbull SA??? echt? ik drink ook altijd een paar blikjes per dag, kan ook niet meer zeggen dat ik er nog van stuiter, ik vind het gewoon lekker...
SA, die camera's van de Gamma waar je het over had, hoe werken die juist? Met draad, draadloos, op tv of computer? Kan je me wat meer vertellen. Dat lijkt me wel heel interesant voor de mijne
is camera + beeldscherm. zowel de camera als het beeldscherm met een adapter (dus stekker) maar beeldscherm kan op batterijen. geen draad tussen camera en beeldscherm zelf, dus draadloos. tot +/- 100 meter bereik, maar niet te veel ijzer ertussen want dan stoort het teveel of doet het zelfs helemaal niet.
Alvast bedankt. Ik denk dat ik me dat ga aanschaffen. Het kan geen kwaad voor mijn paardje en we kunnen het later nog gebuiken vermits we druk zijn aan het oefenen voor kindjes.
Ze lag wel heel snel weer boem en weer plat ze ging niet rustig liggen volgens mij ligt ze helemaal plat du gaat het alarm af maar als ik weeen zie of het duurt me te lang bel ik voor de zekerheid