Rose is bevallen van een palomino hengstje (denk ik, van het geslacht ben ik eigenlijk niet zo heel zeker want hij trok z'n achterhand heel erg in) met een klein wit blesje en 2 witte sokken achter. Ik kan verder niet goed zien of hij vanvoor ook wit heeft want hij is heel licht crème en met die roze huid valt wit heel moeilijk op.Het was een volslagen verrassing, ik werd gisteren middag ineens heel erg ziek (zware buikgriep, overgeven en een maag die constant 180° leek om te draaien
) Kwam daar ook nog eens koorts bij en alles deed zo een pijn dat ik amper kon bewegen. Mijn vader is verschillende keren gaan checken voor me maar er was niets te zien ze was super rustig (en dat was verdacht want ze was de dagen ervoor heel erg onrustig
) Maar goed, vanochtend belde m'n moeder me uit bed dat ze een wit veulen op de camera zag. Daar moet je dan dus een hele week verschrikkelijke nachtrust voor over hebben om het alsnog te missen...Ze heeft alles (weerom) zelf gedaan en moeder en kind maken het goed. Later zorg ik voor foto's van deze kleine, een naam hebben we nog niet

. Nog geen foto's die zullen snel volgen. maar nu eerst wat rust voor moeder en dochter.