Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amondi schreef:**** stop de persen**** dit is een dubbel post! exact dezelfde discussie wordt op dikke buiken topic gevoerd!
Daarmee aangeven dat het zich hier idd om een drachtige merrie handelt....
Sorrie, ga aan je scheikunde en laat dit en ons met rust!
Djesseka schreef:Heel erg bedankt.
Um wordt zeker weten binnenstebuiten gekeerd en waarschijnlijk maandag of dinsdag al. Maar nu mag ze eerst even bijkomen en wij ook. We zijn de hele nacht bij haar geweest en willen echt wel het beste voor haar. Echt.
Trouwens een vreselijk verhaal van je merrie, zeg! Jemig. Heel veel sterkte nog daarmee.
Djesseka schreef:Jee.. Eindelijk iemand die gewoon meelevend kan antwoorden. Dankjewel, Dreeke!
Armaris schreef:Djesseka schreef:Heel erg bedankt.
Um wordt zeker weten binnenstebuiten gekeerd en waarschijnlijk maandag of dinsdag al. Maar nu mag ze eerst even bijkomen en wij ook. We zijn de hele nacht bij haar geweest en willen echt wel het beste voor haar. Echt.
Trouwens een vreselijk verhaal van je merrie, zeg! Jemig. Heel veel sterkte nog daarmee.
Ook dit trekt op niets.Je bent niet de hele nacht bij haar geweest,ga geen dingen zeggen dat niet kloppen!Er zijn meer mensen met me eens op MD,lees de link maar dat avanti4ever heeft gegeven
frenia schreef:@avanti4ever: feit is dat dit een dbtopic is en geen medisch topic dus ik vind niet dat er een ander topic moet bijgesleurd worden, behalve zulke waar drachtige dames aan het werk zijn, loslopen, veulens enzo geshowd worden...
het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen in hoeverre ze gesmst enzovoorts heeft. Je kan misschien het beste voor het paard willen, maar je kan er toch niks aan veranderen hoor. Bovendien is een geschreven forum altijd gevaarlijk om meningen en oordelen te vormen en te formuleren.
frenia schreef:Iig weet ik nu weer waarom ik geen stallen met tralies wil![]()
wij hebben ongeveer zoiets ook een keer gehad op een pensionstalling, toen is de da gekomen en zijn de tralies doorgeslepen, maar hoe en wat weet ik niet meer, was nog een kind
paard is er iig weer helemaal bovenop gekomen.
Ik haal sowieso voor alle kleinigheden de da, maar das dan wel een vriend van ons, dus visite moet ik toch niet betalen
als het paard niet van jou is, kan je helaas weinig tot niets zelf gaan beslissen en ik kan me voorstellen dat de schrik er behoorlijk in zat!
wij hebben nog 1 stuk tralie: nl tussen de stal van Tinkerbell en onze volbloed. Die is inmiddels al enige tijd dichtgemaakt met hout, alleen is onze volbloed compleet gestoorden die mept het hout er in brokken af. We zijn elke keer bang dat ze ooit eens vast komt te zitten
(staat trouwens op de planning om de tralie eruit te halen en dicht te metsen)
sterkte iig! lijkt me héél erg schrikken en nu nog bang afwachten ook
@avanti4ever: feit is dat dit een dbtopic is en geen medisch topic dus ik vind niet dat er een ander topic moet bijgesleurd worden, behalve zulke waar drachtige dames aan het werk zijn, loslopen, veulens enzo geshowd worden...
het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen in hoeverre ze gesmst enzovoorts heeft. Je kan misschien het beste voor het paard willen, maar je kan er toch niks aan veranderen hoor. Bovendien is een geschreven forum altijd gevaarlijk om meningen en oordelen te vormen en te formuleren.