nog steeds harsdruppeltjes, ze staat nu in de wei, misschien doet dat dr goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog steeds harsdruppeltjes, ze staat nu in de wei, misschien doet dat dr goed

Ach, ze is ook pas 332 dagen drachtig, dus zo erg is het niet als ze het nog even binnen houd..
Ga jij maar gauw naar haar toe en begin maar vast aan dat veulen te trekken 
Ik zou ook echt heel erg balen als dat eruit zou komen! Maar dat is technisch gezien onmogelijk omdat de merrie homozygoot bont is
Dus het kan zelfs geen foutje zijn met de verkeerde hengst..
Ik had ook niet anders verwacht
iK heb ook een monitor naast het bed staan en ben volledig op de hoogte wat Snap uitspookt snachts, geweldig hoor! En Snap staat 1 muurtje verder
Ik ga wel voor zwart, graag!! Maar ik hoop dat er ergens onderin het blik nog een merrie zit. Hengst is prachtig (ook goed hoor), maar dan is het de vraag of ik hem zelf kan houden of weg moet doen.
Ze ziet er goed uit en nog steeds in staat een afstand te draven.... gaat haar goed dus

320 dagen alweer
Time flies when you're having fun! Ben benieuwd naar de update 
En net wat Ods zegt. Als jij veel foto's plaatst mogen wij dat ook doen straks
Die kunnen gekke dingen doen
Keevagirl schreef:3 dagen oud, en nu al kunnen vliegen .....
Wij hebben écht een heel bijzonder veulen ....
(kan het niet laten hoor, vanavond nog een fototopicje over Aiden in motion)
ik zal ook eens foto's plaatsen van onze merrie's!

Dus voor wie belangstelling heeft, kijk ff op http://www.fotoparijs.cjb.net (foto's aanklikken) 

Wat een stoere vent is het ook!
Wanneer is je merrie uitgerekent? Vader? Foto's? 

En fototoestel in de auto leggen is inderdaad een goed idee!!
Gaat het nog lang duren denk je?
De manen knippen is trouwens niet super moeilijk, het is eerst alleen wel even oefenen, als je het onder de knie hebt ben je er met een kwartiertje mee klaar
En Vreya is inderdaad een stuk dikker dan vorig jaar! Zie je duidelijk he! Hopelijk zegt dat niks over het geslacht!