[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:27

Ik heb nog eens goed gekeken bij mythe, en geen melk druppeltjes nog steeds harsdruppeltjes, ze staat nu in de wei, misschien doet dat dr goed

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:53

Mythe nog geen veulen.. Balen zeg! Moet je vanavond weer in de stal slapen Ach, ze is ook pas 332 dagen drachtig, dus zo erg is het niet als ze het nog even binnen houd..

Bij Femke is het veel erger!! Jeetje, die gaat echt voor Navajo Ga jij maar gauw naar haar toe en begin maar vast aan dat veulen te trekken

Allemaal enge zwarte hengsten cenarios worden er gedroomt Ik zou ook echt heel erg balen als dat eruit zou komen! Maar dat is technisch gezien onmogelijk omdat de merrie homozygoot bont is Dus het kan zelfs geen foutje zijn met de verkeerde hengst..

Ik vannacht nog een keertje extra mn wekker gezet, en de dames stonden lekker in een hoekje van de stal te slapen Ik had ook niet anders verwacht

GeneralFlynn

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:22

Ik heb een filmpje van net,Femke komt leuk aandraven,en gaat smakelijk aanvallen op haar merrie brok...:
(klik op het plaatje..)
Afbeelding

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:23

Antoontje ik had een veulen naast jou merrie verwacht!! Volgens mij verwen je haar nu te veel.... ze houd het mooi binnen

Nou Mac zou je dat wel doen? Ben je niet bang dat je van de trap af lazerd in het heetst van de strijd?? iK heb ook een monitor naast het bed staan en ben volledig op de hoogte wat Snap uitspookt snachts, geweldig hoor! En Snap staat 1 muurtje verder

En die verkeerde kleur nachtmerrie heb je mij ook bezorgd.... pffff peentjes zweten

Nou marjolein88, ik zou dat ding niet 100% vertrouwen, ze zal niet de eerste merrie zijn die bevalt zonder dat hij afgaat! Wat dat betreft vertrouw ik alleen mijn eigen ogen

En verder nog heel leuk nieuws voor hier......
Snap is 320 dagen drachtig!!!!!

Afbeelding Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:25

320 dagen!! Wauw!!
Gefeliciteerd!!

Dat filmpje van Femke duurt trouwens gruwelijk lang om te laden bij mij...bij jullie ook?

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:27

Nou, als het uit een rietje komt, is het idd altijd maar afwachten of ze het flesje niet hebben omgeruild Ik ga wel voor zwart, graag!! Maar ik hoop dat er ergens onderin het blik nog een merrie zit. Hengst is prachtig (ook goed hoor), maar dan is het de vraag of ik hem zelf kan houden of weg moet doen.

Ods, Gefeliciteerd met je mijlpaal!!

Moor zal verhuizen van haar eigen stal naar eentje op de deel. Daar staat een camera zodat de stalhouder haar in de gaten kan houden. Hij waarschuwt me als ze gaat beginnen en dan maar hopen dat we op tijd zijn..... Van huis uit is het ongeveer een kwartiertje (maar als ze 's nachts veulent, zal het een minuut of 8 worden).
Als ik op mijn werk zit wordt het een ander verhaal, dan ben ik 3 kwartier onderweg om er te komen. Bedenk ik ineens dat ik eigenlijk mijn fototoestel gewoon in de auto moet leggen, kan ik gelijk uit mijn werk doorrijden.....
En 6 mei hebben we een dagje Duitsland/Winterswijk gepland. Maar als ze symptomen heeft dat veulie eraan zit te komen, stellen we dit wel eventjes uit

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:29

Tinkerloos ze heeft nog niet veel uier of wel?
Ze ziet er verder echt super uit! alleen je zou niet zeggen dat ze al snel gaat bevallen.
filmpje duurd niet lang om te laden bij mij

Ods, gefeliciteerd!!! nou verwachten we wel foto's van Snap he

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:30

@tinkerloos : valt best mee hoor het opladen , leuk filmpje trouwens

@ods : gefelicteerd met je mijlpaal !!!!!!!!!!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:31

Ze heeft nog een flut uier..
Als je zou zeggen dat ze op de 300 dagen zit zou je het ook geloven...

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:34

3 dagen oud, en nu al kunnen vliegen .....

Afbeelding

Wij hebben écht een heel bijzonder veulen ....

(kan het niet laten hoor, vanavond nog een fototopicje over Aiden in motion)

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:35

wauww Keevagirl, dat is echt een super foto!
en een nieuw topic van Aiden is nooit erg

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:36

Keevagirl, de naam BAMBI zou ook heel toepasselijk zijn geweest!!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:37

Ja het is de meest geweldige mijlpaal, een hele zorg minder is dat

Het filmpje moet even laden ja, maar daarna doet hij het prima! Ik snap alleen niet dat ik op een paaltje moet letten Ze ziet er goed uit en nog steeds in staat een afstand te draven.... gaat haar goed dus

Wat een zorgen he ChristaMoor, zo denk ik ook steeds, gelukkig staat Snap op de deel en hoef ik maar twee deurtjes door. Ik repeteerd keer op keer wat ik moet pakken als het gebeuren zou. Bij Morris zijn geboort had ik net een nieuwe mobiel, die liet ik vallen onderweg naar de stal, een vette kras maar ik krijg wel een heel apart gevoel als ik naar de kras kijk... en zou alleen daarom al die telefoon nooit willen missen

Ja Anoontje, ik ga vandaag mijn update foto's maken!! Snap op 320 dagen! COOL!!

Tinkerloos, laat dat uier je niet ontmoedigen, je weet nooit je weet nooit

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:40

Awwww Keevagirl het is een mini Pegasus!!! GAAF!!!! Alleen nog vleugels photoshoppen... hoewel, Aiden is gewoon een supersonischehypermoderne Pegasus....

En schroom je niet, blijf foto's plaatsen, kunnen wij dat straks ook onbeschaamd doen

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:43

Gefeliciteerd Ods met je mijlpaal 320 dagen alweer Time flies when you're having fun! Ben benieuwd naar de update

Geweldige foto van Aiden Keevagirl!! Kom maar op met zijn nieuwe topic En net wat Ods zegt. Als jij veel foto's plaatst mogen wij dat ook doen straks

Leuk Filmpje van Femke Tinkerloos! Die uiers is idd nog niet zoo heel veel, maar het is een maiden he Die kunnen gekke dingen doen

gipsygirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:44

Keevagirl schreef:
3 dagen oud, en nu al kunnen vliegen .....

Afbeelding

Wij hebben écht een heel bijzonder veulen ....

(kan het niet laten hoor, vanavond nog een fototopicje over Aiden in motion)

Dat wordt nog spannend als hij later groot is denk ik

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:45

Wat een leuke foto keevagirl!!!
En Ods: Gefeliciteerd met deze super mijlpaal.....
@Tinkerloos: Bij mij duurt het laden ook niet zo lang.... Wel een leuk filmpje trouwens!!

Noraly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:54

Heejj! nieuwkomer int topic ik zal ook eens foto's plaatsen van onze merrie's!

groetjes

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:55

Wat een prachtige foto!!
Idd. missen alleen de vleugels nog!!!
Prachtig!

Finnea

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:56

@ Ods: gefeliciteerd met de mijlpaal

@ Keevagirl: méésterlijke foto

Mijn Parijs foto's staan nu overigens online...moest er 140 doorwerken, pff Dus voor wie belangstelling heeft, kijk ff op http://www.fotoparijs.cjb.net (foto's aanklikken)

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:03

Jullie merries hebben al behoorlijke uiers
De mijne ook wel het gaat nu echt hard ze moet nog 8 dagen en als ik het goed heb gezien zat er vanmorgen een iniemini kegeltje aan. Zo'n soort wasachtig dopje

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:09

Yoline, Mooie foto's! Ik ben in November naar parijs geweest met school, maar ik vond de eiffeltoren erg tegenvallen, hoe vond jij het?

Spannend Niezzz

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:21

Tinkerloos, leuk filmpje. Lekker stukje weiland heb je voor haar zeg!
@ Ods gefeliciteerd met je mijlpaal, levensvatbaar.
@ Keevagirl, wouw uniek veulen hebben jullie zeg! Eentje die kan vliegen!
@Yoline, fijn dat Parijs geslaagd is geweest.

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:25

Yoline: Wat een gave foto's! Lijkt me ook super in Parijs! En wat heb je veel gezien, de moulin rouge is in het echt ook anders zeg! Ik mis alleen jou nog op de foto's

Keevagirl: WAUW!!! Wat een stoere vent is het ook!

Ods: Gefeliciteerd!! Super mooie mijlpaal! Gaat ze al vooruit? Ben benieuwd naar de foto's!

Kyralover: Welkom Wanneer is je merrie uitgerekent? Vader? Foto's?

Tinkerloos: 353 dagen alweer, en nog fluttietjes zei je? Nouja, dan moeten we er maar vanuit gaan dat die uier wel komt als het veulen al geboren is, dus ik heb weer stille hoop voor vannacht

Christamoor: Hopen voor jou dat ze 's nachts bevalt en het niet druk is op de weg En fototoestel in de auto leggen is inderdaad een goed idee!! Gaat het nog lang duren denk je?

Marlijntjuh: Wat een flauwe merries heb jij, ga je er speciaal een keer extra uit, staan ze zelf te slapen De manen knippen is trouwens niet super moeilijk, het is eerst alleen wel even oefenen, als je het onder de knie hebt ben je er met een kwartiertje mee klaar En Vreya is inderdaad een stuk dikker dan vorig jaar! Zie je duidelijk he! Hopelijk zegt dat niks over het geslacht!

Antoontje: Schiet niet echt op dus... Wie weet gaat ze straks voor een enorme verassing zorgen!

Vreya heeft ook nog niks... anders was ik wel gebeld!!

ChristaMoor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:29

Vrijalover, geen idee. Ze heeft nog geen kegeltjes of hars. Maar ja het is een maiden he....