Hier is meneer nog wat aan het uitvouwen. Zn voorbeentjes zijn nog niet helemaal recht maar hij is nu al echt mega groot! Hij heeft wem 2 mooie blauwe ogen
proudmama
Geplaatst: 05-05-22 10:48
Wauw cp je vraagt je bijna af , hoe dat moet drinken. Vorig jaar zag ik dat Joli voor haar veulen een been wat optrok zodat ze er wat beter bij kon, dat vond ik zo schattig. Ook dit veulen had een paar lange stelten dus had ze hetzelfde moeten doen.
petravdmeerx
Geplaatst: 05-05-22 11:04
Proudmama, wat akelig dat ze het veulen is verloren… Veel sterkte voor jou en je merrie!
Wat een nachtmerrie Knolselder… Onwijs veel sterkte gewenst..
NibbitLotus, van harte gefeliciteerd!
Mooie foto’s Natasja!
Ze schiet al mooi op met haar uier Cemlys!
Knap veulen CP! Mooi dat vele wit! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Goldenarrow!
Jij ook gefeliciteerd Superpony!
Echt een knap veulen Kabayo
Spannend Ynekes!
Ah eindelijk Yvk! Gefeliciteerd met de kleine!
Flinke baby buik Wpaard!
Hoop dat ze je geduld niet te lang meer op de proef stelt Luna..
Hier vandaag op dag 340. Mijn geduld is echt biiiiijna op . Merrie maakt nog niet echt aanstalten dus zal echt nog even mijn best moeten doen om ergens nog wat extra geduld weg te toveren
Wat een leuke veulenfoto’s! GA je merrie kijkt zo liefdevol.
Winnie lijkt zich beter te voelen. Ze is nog alert, maar niet meer zo zoekende. Haar uier slinkt al, of 1 van de andere veulentjes heeft een 2e kraantje ontdekt. Ik denk ook dat de veulenhengstigheid eraan komt, die hormonen zullen haar ook wat afleiden.
superpony
Geplaatst: 05-05-22 14:56
Symke schreef:
Wat een leuke veulens! Super pony heeft ie nu voor een wit voetje maar zwart hoefje? Is ie valk?
Nee, alleen achter wit. De andere 3 worden donkerder. Hij is buckskin
Luna2006
Geplaatst: 05-05-22 15:02
Wat genieten die veulenspam!!
Kabayo
Geplaatst: 05-05-22 15:09
Wat een prachtige baby's Doe ik ook even mee met de spam
Maylandro is zo chique! Minthe is dan weer een buffel vergeleken hem haha Voor het eerst samen