Muronia schreef:Bamorka ja er kan altijd iets mis gaan en als dat gebeurt is het vreselijk verdrietig, maar als het goed gaat is dat hele fokken toch zoiets moois en dat weegt voor mij wel zwaarder. Welkom op het wachtbankje! En de andere merrie wou niet zonder haar kind? Ik laat de veulens er in het begin altijd gewoon bij lopen als ik de merrie weer oppak onder het zadel. Dat werkt hier prima en na een tijdje vinden de veulens het prima om met oma of tante toe te kijken vanuit de paddock.
Ja ik vind het ook heel dubbel. De merrie is 2 jaar geleden beleerd geweest maar met heel veel spanning, dus nu weer helemaal van voor af aan beginnen. Dan vind ik een veulen erbij lopen niet zo handig, want de ruiter is er laatst al afgekletterd. De merrie is het probleem ook niet, die is heel rustig als het veulen op stal staat. Maar deze, oh oh, echt geen woorden voor. De hengstenhouder zegt doorpakken dus ik denk dat ik dat maar ga doen..
Succes met scannen vanavond! Ik duim voor je 
Tinniie wat een heerlijke koppies allemaal!
Wij brengen de merries meestal naar de hengstenhouder en anders komen ze vanuit daar gewoon zelf insemineren bij ons, dus geen gedoe met koeriers gelukkig!
kiki1976 wat balen zeg, dat ze niet drachtig is!
--
Dautzen vandaag nog een keer insemineren en dan morgen scannen of het ei weg is. Dan kan ze weer lekker naar huis