Hier is de DA net weg, het veulen heeft een fles biest gedronken en het kan staan. Nu nog kijken dat hij bij de merrie gaat drinken en dan is het goed. De nageboorte is er al af.
Ik denk dat hij donkerbruin is. Taminiau x Scandic x Flemmingh
Ik twijfel nog over zijn naam, ‘Rocky Road’ of ‘Rhapsody’ wat denken jullie?
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Van harte gefeliciteerd met jullie veulens! Wauw die Tiaminiau , ik zat ook nog even te twijfelen om hem te gebruiken afgelopen jaar, wel leuk om hier dan een veulen van hem te zien.
ppff we komen al redelijk bovenaan en behalve vorige week donderdag nog geen tekenen weer gezien...... Ik kan hem er wel uit kijken!
Wauw vruchtbaar nachtje! Sammy, RuNi en Luutje gefeliciteerd!!
BaudyH, ik duim dat het vandaag beter gaat met de kleine Rembrandt
astrea
Geplaatst: 30-03-21 07:16
@alicelover Bedankt meiden. Ik ben er ook zo wijs mee. Heeft naast een knap uiterlijk ook een geweldig lief, nieuwsgierig en een tikkeltje brutaal karakter. Helaas ben ik niet de enige. Er is flink veel vraag naar hem.... Maar liefst houden we hem zelf aan. Dus worden spannende maanden. Want waar is de grens dat houden reëel blijft. Nog nooit meegemaakt, zeker niet met zo’n jong veulen. Hij is nog geen eens 2 weken oud.
Dit is best herkenbaar. 1 tip denk er heel goed over na, als er nu vraag naar is dat er op latere leeftijd ook. Vorig jaar zelf een super goed veulen verkocht, zo'n spijt van. Nog steeds. Terwijl ze zo goed is terecht gekomen.
tamaramt
Geplaatst: 30-03-21 07:21
Wat een babyboom Gefeliciteerd sammy, unni en luutje Gaat alles nu verders goed met veulens en de merries?
@baudyh: hoe is het nu met rembrandt?
Nou, ik heb afgelopen nacht voor de 1e keer paar keer (valse) alarm gehad vd birth alarm. Eerst alarm ging om 01.25 en ik zat direct rechtop en hele huishouden was hier wakker vh geluid vd telefoon.en ik heb direct op de camera gekeken tot 03.30 ongeveer. Ze ging meerdere keren liggen en ook paar keer platliggen, opstaan, rondjes lopen en weer liggen.tussendoor paar keer schrapen met voorbeen en ik zag ze meerdere keren flemen. Maar met laatste keer liggen ging ze echt slapen met ogen dicht. En daarna eten en ging ze op rust staan en naar buiten kijken. Ik heb om 5.00 en 7.00 nog keer op de camera gekeken maar alles is rustig. Ze is nu 326 dagen. Ik hoop toch dat ze nog een week wacht. dat zou op mijn werk wel fijner uitkomen dus ik had gisteravond al stress Ik vond het al wat raar want ze heeft nog helemaal niet genoeg uier maar ze is wel maiden merrie dus ik weet het ook niet.
Drinkt inmiddels ! Helpen had ik geprobeerd, maar trok steeds het koppie weg. Lu stond prachtig stil ervoor. Daarom toch even zelf laten proberen en nu drinkt ze. Ze heet RIVANI.
KahluaB
Geplaatst: 30-03-21 07:48
Sammy Runi en Luutje Gefeliciteerd!!
Hoe is het nu met de kleine Rembrandt ,?
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 30-03-21 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Babyboom zeg!! Sammy Uni en luutje gefeliciteerd!!
Baudhy wat naar! Hopelijk gaat het snel goed met hem!
Hier gelukkig geen vals alarm snachts. Zo blij dat ik ook 1 alarm met slaapstand heb want merrie ligt heerlijk plat haha. 339 dagen nu.. Mag voort wel eens komen.