Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllyC schreef:Vraagje, ik heb vanochtend Cailin opgehaald van de DA. Daar is ze dus vrijdag geinsemineerd, waarschijnlijk op dag 3 van de hengstigheid.
Zaterdagochtend controle, ei nog aanwezig, zaterdagmiddag ei weg dus over 16 dagen controle scan of alles nog goed gaat..
Nu staat ze heerlijk weer met de ander paardjes. De ruinen begroten haar schaamteloos in vol ornaat en ik zag haar net ook knipperen.
Is dat normaal dat ze nog hengstigheid toont?
Geen idee hoe snel die hormonen weer weg horen te zijn. We zutten nu op dag 5 van de hengstigheid en dag na de ovulatie.
YildizArabs schreef:@Liv: weet je in ieder geval dat alles schoon is en het er goed uitziet. Hopelijk gaat ze binnenkort mooi hengstig worden. Toont ze dat goed?
EllyC schreef:Vraagje, ik heb vanochtend Cailin opgehaald van de DA. Daar is ze dus vrijdag geinsemineerd, waarschijnlijk op dag 3 van de hengstigheid.
Zaterdagochtend controle, ei nog aanwezig, zaterdagmiddag ei weg dus over 16 dagen controle scan of alles nog goed gaat..
Nu staat ze heerlijk weer met de ander paardjes. De ruinen begroten haar schaamteloos in vol ornaat en ik zag haar net ook knipperen.
Is dat normaal dat ze nog hengstigheid toont?
Geen idee hoe snel die hormonen weer weg horen te zijn. We zutten nu op dag 5 van de hengstigheid en dag na de ovulatie.
superpony schreef:Cynthia, Ik word daar onhandig van en zal je zien, gebeurt er iets en ben ik het zaad kwijt. Wordt goed verpakt enzo, maar ik zie het helemaal voor me dat ik net degene ben waar het door de hele auto gaat ofzo.
Cynthia82 schreef:superpony schreef:Cynthia, Ik word daar onhandig van en zal je zien, gebeurt er iets en ben ik het zaad kwijt. Wordt goed verpakt enzo, maar ik zie het helemaal voor me dat ik net degene ben waar het door de hele auto gaat ofzo.
![]()
Ik zie dit
![]()
Kabayo, fijn dat ze weer lekker thuis zijn
Setteli, wat een goed nieuws!Waarschijnlijk gaan wij een beetje gelijk lopen. Ik ga Fi ook 14 mei laten scannen (en hopelijk ná en niet ín het weekend laten ihnsemineren
)
Fijn Elly, en nu op naar de 17/18 dagen scan!]
Welkom Melissa en Ajesca
Wat balen Dennenboom, ik snap wel dat je overweegt om over te stappen naar een andere hengst
Gefeliciteerd met de dracht, GA!![]()
Luominen, ze komen ook maar heel zelden voor. En als je het mij vraagt, jammer, want ik vind ze prachtig! Maar van het stamboek mag het natuurlijk niet
Mooney, de merrie van Corina kan ook nog AA zijn toch? Of heb ik gemist dat één van haar ouders zwart is?
YildizArabs, ik ken die vrouw van Countree Ranch ook, maar ik ben het wel eens met wat Mooney zegt en tijdens mij gesprekken met die vrouw, merkte ik dat alle testen via haar duurder waren.
Hier op Bokt zitten ook veel mensen met genoeg kennis, voor als je nog eens iets wil weten