angelpam schreef:Maar het is toch jou merrie. Ik zou er wel goed over na denken als ze wel drager blijkt te zijn. Want voor de merrie kan het wel een hel worden als blijkt dat het niet goed is. Daar heb ik ook heel erg aan gedacht. Veulentje eventueel verliezen is 1 ding maar je hebt je merrie ook nog.
Ik hoop echt dat ze geen drager is en volgend jaar een mooi veulentje krijgt net als die van mij.
Ze is niet alleen van mij, ook van mijn moeder. Mocht ze wel drager zijn, dan zal dat misschien wel een fikse discussie worden. En misschien vind ze het ook verstandig om dan af te knijpen. Het is goed om er nu al over na te denken, maar vooralsnog gaan we er voor de gemoedsrust maar even vanuit dat Wings geen drager is.
Helemaal gelijk hoor Fotsy! Ik zeg wel vaker, was ik maar gaan tennissen
Maar aan de andere kant krijg je weer zoveel terug van de paarden. En het fokken kan ook zo onwijs veel plezier, verbazing en geluk opleveren. Het is nu even jammer dat dit verhaal midden in het dekseizoen naar voren komt. Anders kon je jezelf er goed op voorbereiden en was het niet zo'n haastwerk en zenuwachtigheid. Al was het tot twee weken geleden helemaal niet de bedoeling te gaan fokken. Zo lopen die dingen nu eenmaal. Als wings positief is, maken we weer nieuwe keuzes. Vooralsnog proberen we even te genieten van de mogelijkheden die er zijn.