hahahaha, ze heeft nog wel moeite met die lange stelten
@Fee: je mag gewoon niet meer met de katten spelen (die van ons zijn strontvervelend...mogen elkaar niet en willen beide niet naar buiten, dus ze zijn aan het ouwehoeren...)
Geplaatst: 04-02-12 16:01
Vast in de overtuiging dat je op een mobiel geencams kon kijken... Eigenwijs als ik ben, toch maar geprobeerd, en gues what, bij Elements lukt het wel. Leuk veulem!
Laatst bijgewerkt door Nadesh op 04-02-12 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Teigetje008
Geplaatst: 04-02-12 16:01
takkie_muis schreef:
Gemist lig nog in bed
lekker ja! Ik ga zo ook met laptopje op bed denk ik...
Zo, ik ben terug van mijn ban... Iemand een link voor me? Een interessante die nu vaak wordt bekeken? Ivm luiheid geen zin om 6 pagina's door te spitten
Teigetje008
Geplaatst: 04-02-12 19:39
takkie_muis schreef:
en eruit ben ik nou de enigste?
ik heb het gemist. Lag op bed, zonder laptop: 2,5 uur geslapen! Toen ik wakker werd dacht ik: wta snrukt onze kater toch...Maar bleek hinnikend paard van beneden te zijn
Anoniem
Geplaatst: 04-02-12 21:09
Teigetje008 schreef:
takkie_muis schreef:
en eruit ben ik nou de enigste?
ik heb het gemist. Lag op bed, zonder laptop: 2,5 uur geslapen! Toen ik wakker werd dacht ik: wta snrukt onze kater toch...Maar bleek hinnikend paard van beneden te zijn
franka75
Geplaatst: 04-02-12 21:30
elements arabians zet nog wel eens wat op youtube. alleen mods kunnen nog op buttons drukken als die er zijn vanwege misbruik. heb er ook niet gezien al wist ik dat ze snel ging want lag weer in bed en strontverkouden