Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hij had dus weinig houvast
. De eerste dekking ging goed, de tweede was moeizaam en hebben ze uiteindelijk een gat gegraven waar Noiva de volgende keren instond. (ze werd de eerste cyclus drie keer gedekt en de volgende twee cyclussen maar twee keer dus dat "gedoe" tijdens de tweede dekking van de eerste cyclus heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij wellicht toen niet zoveel zwemmers heeft weten te deponeren zeg maar, als jullie me nog volgen)
en zit ze alweer op 68 dagen..gaat best snel
sioux is voor de 1ste keer van haar leven drachtig..en voor mij is het ook de 1e keer dat ik een veulentje fok! dus best wel spannend allemaal..
Dwyne schreef:Heb ook het idee dat de merries lastiger drachtig worden dit jaar...je hoort er steeds meer die het vaker hebben moeten proberen of dat het niet wil lukken of de merrie niet goed hengstig wordt.
ze staat 225 km van huis in Duitsland.
super hengstig, als hij voor haar stond pieste ze alles bij elkaar, nu is ze ook pas 3, daarop hebben ze de hengst maar op een bok laten springen en mijn merrie geinsemineerd.

wordt ook best wel intensief gereden... Ze is wel bitcheriger met borstelen zegt de eigenaresse, de hormonen hopelijk! 

(en zo ging het steeds) En Izz is dus toen ook netjes drachtig geworden.
noivadapaz schreef:Wat ik me nu soms wel eens afvraag is of het eigenlijk zo gek is dat een merrie niet gelijk de eerste x opneemt. Ik bedoel, zo gek is dat toch ook weer niet? (niet dat ik niet hoop dat die ene nu wel in 1 x pakt maar dat terzijde)
Citaat:nee hoor dat is helemaal niet gek ! kijk maar eens bij mensen....