heb ook een 3 jarige die van het voorjaar is verongelukt, en heb vorig jaar winter een 1,5 jarige af laten maken, omdat die vol met ocd zat en daar al schade van had..... het wil echt effe niet lukken met de paarden.
was echt zo zonde, die florencio was zo'n gaaf beest! had dan nu voor de keuring gekund...
maar heb ook goeie jaren gehad hoor, en ben heel blij met de merries die ik nu heb weten te kopen. maar hoop wel echt ze voor mijn vakantie drachtig te hebben!
Paint_Lover
Geplaatst: 21-06-10 16:28
Het verlossende woord is gevallen: Drachtig!!! Volgens de VA 20 dagen, dus meteen met de 1e dekking gepakt
En diegene die naar de hengstenhouder gereden was, heb je er toen ook verse zwemmertjes in laten doen, dus direct van de sprong onbehandeld? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Ik verwachtte ook niet teveel van de veulenhengstigheid, maar het was toch mooi raak.
Peeps zit nu over de 2 maande heen nog maar en ze lijkt echt alsof ze hoogdrachtig is. Mensen die horen dat ze drachtig is maar niet weten vanaf wanneer denken dan ook echt dat ze elk moment kan bevalle haha.
Maseike
Geplaatst: 21-06-10 21:45
uletje schreef:
Nou mag hopen van wel maseike!
Anders schop onder zijn hol
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-06-10 21:52
Maseike schreef:
Hier word die van mij maandag gescant, nou het zal mij benieuwen hoor.
Vraag mij af of mijn DA wel komt met Nl die moet voetballen
Als ze 2de worden in de pool moeten ze dinsdag voetballen, en beide wedstrijden zijn 's avonds.
Maseike
Geplaatst: 21-06-10 22:19
DA kom pas in de avond.
Maar ga vanuit via info man dat het maandag avond wordt haha. DA zou dan om half 6 komen.