Nee, ik woon in België, en hij wordt dus ingeschreven in het BMP, dat is het Belgische stamboek voor miniatuurpaarden. Zijn vader is Ultimate's Ambassador van 't Rozenhof en moeder is mijn eigenste Laureas Polkadots Foxy Lady. De naam zou moeten beginnen met Laureas Ambassadors ... ! Mondjevol voor zo'n klein ding hé!
Oké dames wie heeft dat boek van Macy doorgegeven aan mijn merrie. Nog steeds geen veulen hier en ze speelt ferm met ons voeten die merrie. Die doet dus een perfecte uitvoering van hoe maak ik mijn baasjes gek.
Marije als je Macy achter de comp ziet schop er haar dan van achter want mijn merrie moet zo snel mogelijk bevallen hoor. Heb al de hele stal afgezocht maar ik vind dat boek van Macy niet.
Oeps, had ik dat boek niet mogen geven dan toen ze erom vroeg?
nee mocht je inderdaad niet doorgeven. perfecte uitvoering van geen veranderingen in uier half slappe kling. S'nachts zitten spoken in de stal, languit liggen slapen (en dus ook compleet plat liggen) spring je als baasje je bed omdat je denkt dat het het moment is staat ze na een tijdje gewoon op om te gaan eten.