Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bacannie schreef:Waar laten jullie de merries bevallen??? En onder welke omstandigheden? De grootte van de box of juist in de wei met wat voor omheining bijvoorbeeld. En hoe gaat het daarna? Veulen en moeder apart van de andere paarden houden of juist samen in een wei?
Nicole288 schreef:Ullwinn: Liep ze in een groep met meerdere hengsten dan? Nog nooit meegemaakt, krijgen die onderling geen ruzie? Vind het bij een shet altijd moeilijk te zien wat nu van het veulen is, de meeste die ik ken zien er eigenlijk haast continu drachtig uit, niet alleen de merrietjesMaar als Pelicia al 154 dagen is, is een deel ervan toch echt wel van het veulen
Bacannie schreef:Aah nog iemand met een deken. Waarom moet Mon een spuitje krijgen?
En wat de stal betreft...hier nog zo'n viespeuk... ik krijg er soms wat van. Overal ligt mest en ze piest overal
dus het veulen zal niet echt goede stalmanieren overnemen vrees ik
.
Maseike schreef:mon gaat naar kliniek om haar veulen tekrijgen.
katrienh schreef:Maseike schreef:mon gaat naar kliniek om haar veulen tekrijgen.
Welke kliniek?
Ik wil mijn drachtige merrie ook laten bevallen in een kliniek of een heel begaan iemand met camera en birth alarm, maar zo iemand in de buurt vinden is geen sinecure.