Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Missy bv is heel snel heel bitchy. En Blue is altijd super knuffelig als ze drachtig is.
. Denk dat Tina en Abby komende week hengstig moeten worden (als ik correct geteld heb). April zit op dag 15 na de bevalling maar toont nog niks dus gok dat ze hengstigheid overslaat. En saartje heeft niet gereageerd op hengstig spuiten
Denk dat het met haar een verloren jaar is. We dekken tot eind juli dus hebben nog even maar ga niet teveel aanmodderen met hormonen enz dus hopelijk geraakt ze zelf nog in een cyclus.
. Zij is ingeruild op een veulen van dit jaar. Als alles meezit kan zij ook nog gedekt. Maar eerst moet ze nog hier geraken. Ze heeft nu een veulen aan de voet ( veulen komt mee en gaat dan terug naar de eigenaren) en is lastig te laden dus wordt nog wat
En wat leuk, een nieuwe merrie erbij, ben heel benieuwd! Succes met laden

,
. Tuurlijk, dat ook nog. Eentje dus weggeknepen en volgende week check of we nog een overlevende hebben of niet. Fingers crossed!

Maar een jaartje leeg is soms ook wel lekker voor ze. Kan me sowieso voorstellen dat je nu met je eigen zwangerschap erbij ook weinig zin hebt in al dat gedoe met insemineren nog.
Jij krijgt het ook altijd flink voor je kiezen. Heel veel sterkte.. Helemaal waardeloos dat je net nu je andere hengst veel ingezet hebt..
Gefeliciteerd!
Ik vind 3 al veel

Maar het is inderdaad dan wel heel spannend.

veel sterkte! Ik weet hoe je je voelt, pasgeleden ook mijn ouwetje moeten laten gaan.
... Smarti doet net alsof ze heel erg hengstig is. Ik hou me maar een beetje vast aan de positieve verhalen hier dat het loos alarm zou kunnen zijn... maar realistisch heb ik er een hard hoofd in.
baudyh schreef:Nou de soap Diantha gaat nog even door.
De baarmoedermond zat nog steeds dicht maar het ei is gesprongen. Tja
Nu gaan we een ultieme poging doen.
Benieuwd of iemand hier daar ervaring mee heeft.
Ze heeft nu een spiraaltje gekregen.
Die geeft een blokkade tussen hersenen en eierstokken. Over 16 dgn gaat die er weer uit en dan schijnt de hersenen het signaal weer af en word ze hengstig. Simpel uitgelegd.
Zal mij benieuwen