MelissaV: Welkom! Heb je een foto van de hengst?
Lovejouuu: Fijn dat je duimt, hopelijk helpt het
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Woensdag weer heen te scannen. Zit er aan te denken om een andere hengst te proberen.. Vorig jaar ook al geprobeerd met deze hengst.

Super fijn dat ze geen drager is!
mooney schreef:corinadrenth schreef:kan iemand mij hier helpen met de kleuren kansen?
Kan je mij even helpen met de combinatie die je hebt? Die kan ik niet meer terug vinden. En eventuele kleuren van nakomelingen die je merrie heeft gegeven?
Het kan zijn dat de kansen nog passender/preciezer gemaakt kunnen worden

Echt een opluchting, want de diepvries was op en het was een kostbare bedoeling om dat naar Nederland verscheept te krijgen
Altijd rot als ze niet lekker zijn
Hier op stal is ook iemand die al 2x geïnsemineerd heeft en ook niet drachtig
Ze zeggen inderdaad soms dat sommige combinatie gewoon niet willen, raar is dat eigenlijk he
De vraag is alleen hoeveel wit het veulen zal krijgen. En er zei iemand dat de merrie er heel lief uit zag, dat klopt ook! Ze heeft echt een gouden karakter, zelfs met mijn metekindje van nog geen 2 is ze super voorzichtig en lief.
Dit is de hengst
Wel op Google, maar volgens mij niet zo dichtbij als op Bokt, zeg maar. 
corinadrenth schreef:mooney schreef:Kan je mij even helpen met de combinatie die je hebt? Die kan ik niet meer terug vinden. En eventuele kleuren van nakomelingen die je merrie heeft gegeven?
Het kan zijn dat de kansen nog passender/preciezer gemaakt kunnen worden
merrie is bruin
hengst is zwart met 4x wit.
ze heeft tot nu toe 2 zwarte en 1 vos kleurige nakomeling
mooney schreef:Je merrie is Ee Aa en de hengst Ee aa.
Dat geeft de volgende kansen:
37,5% zwart
37,5% bruin
25% vos
!
Ik kan t lastig bijhouden haha, maar ga een poging doen...
Leuk je hier te ontmoeten. Jouw merrie is vorig jaar ook bij Canies in training geweest toch?
Roan denk ik? Vererft ie veel wit/sabino?
Gaat het hopelijk alweer wat beter?
mooney schreef:Graag gedaan, kleurtjes rekenen blijft een hobby haha. En ik maak zelf maar geen ingewikkelde kleuren matches![]()
Door de extra informatie was het trouwens ook makkelijker hoor, die had jij nog niet denk ik met het invullen van de calculator.
dus zelf even niet goed opgelet
Verder heb ik nog een Farid dochter drachtig van Aj Yas en een Psytadel dochter van SG Labib.
Dus dan is het heel handig als je een uitgebreid rapport krijgt in Jip en Janneke taal.