Tooske is namelijk zeer dicht op de eisprong geinsemineerd. Ochtend gescand en de da zei...dat ei staat op springen...diezelfde dag geinsemineerd. Leuk testje om te zien of het uitkomt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik zou dat eng vinden 
maar gefeliciteerd met fierte! Heb geen ervaring met dichtzetten hier..

zaten 2 mooie eitjes, alleen wat vocht in de baarmoeder. Maargoed er is weer hoop.
en dit wordt mijn eerste veulentje, dus alles is helemaal nieuw voor mij haha! Twinklebel schreef:Hier stond Vienna net weer hengstig gedrag te tonen...het is dat ze dat negen dagen na inseminatie ook deed en ik door de veearts gewaarschuwd ben...anders zou ik toch echt denken dat ze zich maandag vergist hadden. Fijn hoor, zo'n fopmerrie...

Andere merrie van goeroe is vandaag hengstig gespoten, dus dat is eerst kijken wanneer die hengstig wordt en gedekt kan. Volgende week wordt Yazhi gescand en als het echt meezit, kijken wanneer het lukt om die op te halen.

ik lijk wel enorm achter te lopen op jullie hihi! (Alle merries worden al gedekt terwijl hier nog wat geboren moet worden eerst en ik nog niet uit mijn hengstenkeuze ben
haha!!)
wat erg haha
) en lijkt hengstig te worden. Pffff