Scooby, buikJE noem je dat?! Allemachtig hihi
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:Urielle, sterkte. Ik ben in een jaar 2 honden verloren en ondanks dat er eentje onnodig ging en de andere hebben laten inslapen went het nooit. Naar het moment toe en op moment zelf heb ik het altijd heel moeilijk. Maar als het eenmaal zo is, dan kan ik eigenlijk wel snel me erover heen zetten. Heel apart eigenlijk. We hadden vrij snel alweer een nieuwe hond. Mistte het gewoon heel erg.
OnzeToppers schreef:Vandaag weer een nieuwe foto gemaakt van de uier van Zigiandra.
Gisteren (299 dagen drachtig)
[ [url=m/wN5oUY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag (300 dagen drachtig)
[ [url=m/kEdqgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ik me nog wel afvroeg; zijn er hier nog meer mensen waarvan hun drachtige merrie rond deze periode (290-300 dagen drachtig) regelmatig last heeft van diarree?
Cemlys schreef:OnzeToppers schreef:Vandaag weer een nieuwe foto gemaakt van de uier van Zigiandra.
Gisteren (299 dagen drachtig)
[ [url=m/wN5oUY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag (300 dagen drachtig)
[ [url=m/kEdqgl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ik me nog wel afvroeg; zijn er hier nog meer mensen waarvan hun drachtige merrie rond deze periode (290-300 dagen drachtig) regelmatig last heeft van diarree?
Jup heerlijk dun vandaag weer. Gelijk wat colon muesli gegeven en morgen finidiar erin als het zo blijft. Ging aardig goed met het voer maar dan geeft mn vriend het even een aantal dagen niet en dan spuiten het weer.