hiboune schreef:Mocht het ongehoopt toch nodig zijn ik heb nog een emmer pavo melk poeder staan!
Goed om te weten!
Thanks!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hiboune schreef:Mocht het ongehoopt toch nodig zijn ik heb nog een emmer pavo melk poeder staan!
Rian1984 schreef:Jenny, wat verwacht je van Creamer met rijden???
Zal ze een beetje lief zijn?
hiboune schreef:Balen pauk
Moest je geen trekzalf smeren om het abces open te laten breken?
Hadden ze het niet beter kunnen open snijden en alle troep eruit halen en schoon spoelen?
cindybijl schreef:Richtje: heel veel succes en goed gehandeld!
Pauk: ook jij heel veel succes, ik hoop dat Aura niet naar de kliniek hoeft en dat t abces niet groter wordt. hoe komen ze daaraan??
JaneJansen schreef:Ojee, Richtje wat naar allemaal! Hoop dat de antibiotica snel zijn werk zal doen!!!
Welke krijgt ze? Ik geef Susan 7 dagen elke ochtend Sulfatrim orale pasta.
Pauk ik heb eerder gehoord van een paard met abces, de boer liet het wat te lang gaan. Toen is er een emmer etter uitgekomen in de kliniek. Het paard is niet groot geworden.
(wel een leuke merrie verder, schatje en een goede moeder)
Goed dat jij er wèl bovenop zit!!
Pauk schreef:Richtje heel veel sterkte
Ook bij mij is de DA voor Aura net weg en het is overduidelijk ernstig..
Ze denkt aan een abces maar dat is nog onwijs hard dus zal ook niet openbreken zo 1 2 3..
Aura had ook koorts -> 39,0
Probleem is dat het abces tegen de luchtpijp aan drukt..
Zodra ze dus benauwd wordt of diarree krijgt moet ik met spoed bellen en moeten we naar de kliniek..
Als de bult vrijdag groter is geworden moet ik ook bellen..
Ben dr best wel van geschrokken zo..
Nu zit ook m'n vader nog in mexico en moet ik het daar dus ff zonder doen..
Heb gelukkig wel vervoer kunnen regelen, zelfs al moet ik midden in de nacht weg..
M'n vader is ook op de hoogte maar kan verder natuurlijk niets doen.
En ik.. Ik geef braaf de medicatie en ik duim heel hard dat ze niet naar de kliniek hoeft..