Voorbeeldige bevalling en veulen bij clare, alles zo vlot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FennekeR schreef:
Ik ben vanaf vrijdag weggeweest en Midnight heeft een veulen, maar de merrie van pvd nog niet?
Ik vind dat er veel onrustige berichten geplaatst worden over de merrie van pvd, en pvd zou ook beter moeten weten met de 20 jaar ervaring die ze heeft.
Ik vind het een beetje sensatie zoeken eerlijk gezegd.ik lees het topic dan ook maar niet meer.
Maar goed, iedereen reageert anders.
FennekeR schreef:Dat heb ik ook niet gezegd Nicole, dat er mensen zijn die plezier beleven aan last van de merrie.
Ik krijg de indruk dat alles een beetje opgeblazen wordt.
pvd heeft 20 jaar ervaring met fokken, als ik haar berichten zo lees komt het over of het het eerste veulen is wat ze fokt.
Vorige week woensdag/donderdag riep ze al dat de merrie weeën had, terwijl de merrie gewoon lag te slapen en af en toe haar been strekte.
Dat bedoel ik met sensatie scheppen......
Maar van mij mag ze, ik lees het niet meer.
shirefan schreef:Bedankt nicole voor de tip over Foxy, een shire!!!![]()
Als ze net zo is als mijn jane met de geboorte, dan gaat het lekker relaxed, zonder drukte!!!
Jane heeft altijd heerlijk relaxede bevallingen. Ze laat melk lopen, begint verschrikkelijk te zweten, gaat liggen voor het vruchtwater knapt en blijft ook liggen totdat het veulen er is!!!
En ze wacht tot we er zijn
shirefan schreef:Bedankt nicole voor de tip over Foxy, een shire!!!![]()
Als ze net zo is als mijn jane met de geboorte, dan gaat het lekker relaxed, zonder drukte!!!
Jane heeft altijd heerlijk relaxede bevallingen. Ze laat melk lopen, begint verschrikkelijk te zweten, gaat liggen voor het vruchtwater knapt en blijft ook liggen totdat het veulen er is!!!
En ze wacht tot we er zijn