Bedankt voor de felicitatie's...... het ging allemaal heel snel, Marije lag te slapen, Dana was aan het waken en vertrouwde Kyra niet. Ze heeft Marije wakker gemaakt en er was gewoon geen tijd de belboom in werking te stellen.
Straks gaan Kyra en ?? voor het eerst naar buiten en zullen er wel meer foto's komen.
goede morgen, marije en fenneke, gefeliciteerd met dit knappe mannetje! Gelukkig alles heel goed gegaan. Mooie foto's. Heeft iemand stills gemaakt van de bevalling?
Goedemorgen! Marije, Fenneke en Ben, van harte met dit prachtige mannetje !! Gelukkig alles goedgegaan en wat ziet hij er mooi uit zeg, echt een knapperd!! (sammie heeft weer goed werk geleverd )
Gefeliciteerd Fenneke, Marije en Ben. Een heel mooi manneke. Ik kijk echt uit naar de buitenfoto's
Weer heb ik een bevalling van een van de merries van Marije gemist. In al die jaren is het me nog nooit gelukt om een bevalling bij Marije op stal te zien. Ook Kyra wachtte netjes tot ik in bed lag. Ik blijf het volhouden. Je weet het maar nooit Misschien lukt het dit jaar nog.