Angel is gewoon gewoon, die is altijd lief

en Tinkerbell: die is megachagrijnig en in een "laat me met rust"fase
dus dat doe ik dan momenteel ook maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Met recht een BUIK zo.

Palona is net zo braaf als altijd.
? Echt 'n gaaf beest
RUBYWHITE schreef:@ nicole
Heb je alle dagen lopen na tellen
Het tellen had jij al gedaan 
ik heb er dan ook wel wat tijd ingestoken. Zo'n 12 pogingen waarvan deze de beste was 
je gaat gewoon naar foalcam.nl en tada...

dus tis niet zo dat ze twijfelt omdat ik te weinig zou geboden hebben (nuja, of onze visies op de waarde van de hengst verschillen heel erg
) 

dag 73
ik vind jouw tinks allemaal zó gaaf he 

frenia schreef:marlijn: aaaah! spiritik vind jouw tinks allemaal zó gaaf he
ze zou het zeker weten goed gedaan hebben op de keuring![]()
wat leuk dat jullie milo houden!!!! is echt mijn hartediefje van in het begin (jammer trouwens dat je niet meedoet met hem aan de boktveulenverkiezing!!) en vind het een goed idee van jullie om hem aan te houden, want hij is uiteindelijk geen familie van O'Bryan hé
Bedankt! 

Echt een heel relaxt lief klein popje
Hij is heel correct, en als we ooit nog een hengstveulen zouden houden, moets het nu deze zijn want zoals je al zegt is hij geen familie van Bryan
En aangezien we van plan zijn om merrieveulens aan te houden, is het wel fijn om voor die merries een hengst te hebben
(Zul je zien dat we nou alleen nog maar hengstveulens krijgen
)
,zou van de dracht zijn,hopelijk wel,anders wordt het even flink heropvoeden daarna!

Hier een foto van gisteren:

Maar als Pelicia al 154 dagen is, is een deel ervan toch echt wel van het veulen
Ik houd het ook maar bij grote paarden!
terorita schreef:hé wat grappig niets naar je zin gevonden overigens???
uit welk vechtstadje kom jij overigens vandaan, ben geboren in een vechtstadje en heb d'r 20 jaar van me leven gewoond