MamaSnoopy schreef:precious is bezigHoezo blond ik heb cams gewoon aan kijk even niet veulentje is er al..
En ja hoor het staat al!Binnen een kwartier geboren en op de beentjes, zo snel heb ik het niet eerder gezien
ja idd een beetje bruin Yes, het staat, altijd leuk om te zien hoe ze staan te stuntelen met die beentjes
Faniek schreef:MamaSnoopy schreef:precious is bezigHoezo blond ik heb cams gewoon aan kijk even niet veulentje is er al..hoef je niet blond voor te zijn, ging ontzettend snel
Als ik een keer met mijn ogen geknipperd had, had ik het ook gemist Faniek Ik ga weer even verder met andere dingen.Welterusten alvast
de kleine weet nog niet zo goed waar ze moet drinken, ze helpen haar een beetje. weet nog niet wat het is eigenlijk. ga effe kijken op hun MB
jammer, het staat er nog niet. Nou, zien we morgen wel. Alles is iig goed gegaan met deze bevalling. De andere staan allemaal rustig, dus ga ook maar slapen.
Ze had het wel effe moeilijk, maar het is een mooi donker veulentje, de 2e van deze nieuwe dag. Wie is nu de volgende?