Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silly1972 schreef:Vulina, Ik snap je best, maar dit is echt super vervelend voor mij om te horen.
Je doet nu alsof ik verschrikkelijk verkeerd bezig ben.
En als je goed gelezen hebt ontwormd hij met 3-4 maanden.
En als ze bij jou binnen komen zijn ze ouder.
Dus ga nou niet alles gelijk over een kam heen scheren want daar kan IK mij heel kwaad om maken!
Op deze manier heb ik niet heel veel zin om nog dingen te delen in dit topic
Woogy schreef:Silvana: mijn eerste merrie at de eerste 6 maanden van de dracht bijna 2 keer zo veel ruwvoer(van 1 kleine baal per dag, naar 1 3/4!!) vervolgens at ze 4 maanden heeeeel weinig, een plakje of 2-3 per dag en daarna weer normaal.
Hier werd ook haar vette veulentje uit geborenHij is zeker niet gevoelig voor overgewicht, z'n moeder was dat wel maar was met minimaal hardvoer goed in de perken te houden.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=596EBEA2
Mijn kanjertje Arie met amper 5 uur oud, kleine vetklep
Mooie foto's van je mooie merrie
Caesar: je veulentjes zijn knap!
Linda: ik durf het je niet te vertellen...die merries zijn immer ook maar vrouwen en beïnvloeden elkaar gigantisch
Carmuh: hoe doet jouw walvis het?
Rowan: waar blijft het spook?
Priska heeft gewoon geen haast, die doet alles op het gemak, dus waarom dit niet?Ze is vandaag 338 dagen
Kabayo schreef:Silly gelukkig valt het mee met Cas! Hopelijk word hij snel beter.
Leuke namen zo met die nummers hihi
Caesar prachtige fotos van je super mooie veulens
Volnos ik zie niet direct een drachtige merrie. Wel wat dikker dan normaal zo te zien.
Dyonne ze ziet er goed uit!
Granoek jeetje 180 is een hele klim zeg!
Ibbel wat een leuk filmpje zeg
Manuela wat een knappe! Ben niet de enige palomino
En nu ben ik t kwijt, wat een reacties in een dag tijdlady haar zucht blijft erg.. Vandaag gaan we niet wandelen, of heel misschien straks nog. Ben echt heel moe van het werken en het regent. Zaterdag en zondag word er wel gewandeld